מין הנושא הטוב ביותר של אנשים ללא קשר לזמן ורמת החיים. וכולם חולמים על חיים אינטימיים מושלמים, מגוונים ובוהקים לגידוז וסחרחורת. זוגות רבים בחיפוש אחר תחושות חדשות בפועל מין אנאלי.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGER פשוט מלווה את השותף באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי הנערה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד.

יחד עם רגשות חדשים יש הרבה שאלות: איך לעשות את זה נכון, האם יש סיכונים והוא אפשר לעשות סקס אנאלי ללא הגנה? והדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא סוג זה של סקס, בניגוד המסורתי, דורש אימון זהיר.

התוכן של המאמר

1 חוקי מין אנאלי 2 האם זה אפשרי לעשות סקס אנאלי בלי קונדום

כללים של sexi אנאלי

אנאלי סקס יש גם אוהדים חוט יריבים. והשני - לרוב התוצאה היא מודעות לא מספקת. כך שהפרקטיקה לא הופכת מוצקה אכזבה, יש צורך לעקוב א ... Читать дальше »

Просмотров: 741 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

בכל מקצוע, אתה יכול להשיג הצלחה להתבלט על רקע של עובדים אחרים. תמיד יש עמיתים שיש להם דברים הרבה יותר טובים. עבודה בסלון עיסוי ארוטי, אתה יכול להיות יותר פופולריות בקרב הלקוחות והכנסה גבוהה יותר מאשר יריב. העובדים רחוקים משכורת קבועה, כי המשכורת של כל נערה תלוי באיזו תדירות בחר אורחים, אילו שירותים נוספים יש לו וכיצד מנוהלים התוכניות הבסיסיות.

להיות תשלוח העליון של הממסד לא יהיה קל לזה, יש צורך לבצע מאמצים מסוימים.

המראה צריך להיות בגובה

הופעה הגונה היא אחת התנאים העיקריים לבנות אשר שכרו לעבוד בסלוני עיסוי ארוטי. אבל סיבים חמוצים אחד זה לא מספיק. הנערה צריכה להיראות טוב: עור ללא דלקת ופריחה, איפור מוכשר, תוך הדגשת התכונות של הפנים, ולא טון טון, שיער מונח יפה, מניקור מסודר.

מעסים רבים לאורך זמן למזער הכנה לשינוי, מתוך אמונה כי אדם אינו גלוי בדמדומים, הם צבועים או לא. זו טעות חמורה. במהלך הפגישה, הילדה צריכה להיראות בלתי ניתן לדכא לאורח בסופו של דבר רושם נעים לביקוש בתא.

... Читать дальше »

Просмотров: 5223 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

רווחים חשפנית תלוי במילוי של חובות שונות. אחד הריקודים הראשיים על הבמה. עבור הבנות האלה יכול לקבל עצות אורחים. הסכומים אינם קבועים, ולכן כל אדם נותן בדיוק כמו שהוא רואה את הכרחי. אם אתה עובד טוב, אז אתה יכול לקבל יותר מאשר בנות אחרות לתה, זה יידונו במאמר.

הכל מתחיל עם ברכה

חיוך וברכה - שתי פעולה פשוטות אלה כדי להגדיל את ההכנסה חלופית. כאשר אדם מגיע בר רצועה, הוא מתנפץ לחלוטין מעיניו מן העובדה כי יופי מיני על מטר מרובע אחד רק מעלה. המשימה שלך היא לשים לב לזכור את האורח, כך במהלך ההופעה על הבמה התמונה שלך צץ בזיכרון.

תוך כדי עבודה במסדרון, נסה לחייך יותר ולברך אותך כמו שאתה מחייך. זה כבר לא יהיה מיותר להציג מחמאה לגבר. אם אתם מתכננים לקבל עצות טובות, אז הקרקע צריכה להיות מוכנה מראש. מאז שכבר יש לך בירך ופגשתי, זה יהיה הגיוני כי אחרי הריקוד על הבמה תוכלו לרדת אליו, תתחיל שיחה, הציע שירותים נוספים או רמז על הטיפים.

להחזיק את "הקרבה" מן הקהל במהלך ההופעה על סצינה

אם במהלך הריקוד אהב ... Читать дальше »

Просмотров: 677 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

גברים יעילים, עשירים ומשפיעים מעדיפים להשתמש בשירותי תחזוקה כי הם עדיין רוצים להיות בעל לוויה אידיאלי לרשותם, אשר ייהנו מעמדם ועד לספק את כל הרצונות שלהם במיטה. נציגי מין חזקים כאלה מוכנים להשקיע הרבה כספים, כך שהשותף שלהם לא צריך כלום ותמיד היה מעולה. עבורם, נוכחות של תוכן כזה היא אינדיקטור נוסף של המיקום הגבוה שלהם ולאישור טוב של המוניטין הגברי שלה. זוהי הזדמנות מצוינת עבור נערות צעירות ומושכות שרוצים למצוא עבודה בתשלום ונעים מאוד שיספק להם לא רק עם כל מה שנדרש, אבל יביא רווחים טובים. למרבה הצער, בין הבנות, יש יותר מדי תשוקות למצוא חסות חסרת תקלות, אז זה הגיוני להיות מועמד אידיאלי אשר יהיה מועיל להתבלט נגד שאר השאר. משימה זו היא לא כל כך מסובכת בכלל, במיוחד אם אתה בא מן הטבע עם מראה מודל, כמו גם מספיק חכם ומשכיל.

דרישות קפדניות וכללי ציות

אם תחליט להתחיל לחפש חסות מאובטחת ומשפיעה, יש לזכור כי גברים כאלה יש דרישות גבוהות מספיק עב ... Читать дальше »

Просмотров: 932 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)