18:54
איך להיות מטפל עיסוי מוצלח ספא של גברים?

בכל מקצוע, אתה יכול להשיג הצלחה להתבלט על רקע של עובדים אחרים. תמיד יש עמיתים שיש להם דברים הרבה יותר טובים. עבודה בסלון עיסוי ארוטי, אתה יכול להיות יותר פופולריות בקרב הלקוחות והכנסה גבוהה יותר מאשר יריב. העובדים רחוקים משכורת קבועה, כי המשכורת של כל נערה תלוי באיזו תדירות בחר אורחים, אילו שירותים נוספים יש לו וכיצד מנוהלים התוכניות הבסיסיות.

להיות תשלוח העליון של הממסד לא יהיה קל לזה, יש צורך לבצע מאמצים מסוימים.

המראה צריך להיות בגובה

הופעה הגונה היא אחת התנאים העיקריים לבנות אשר שכרו לעבוד בסלוני עיסוי ארוטי. אבל סיבים חמוצים אחד זה לא מספיק. הנערה צריכה להיראות טוב: עור ללא דלקת ופריחה, איפור מוכשר, תוך הדגשת התכונות של הפנים, ולא טון טון, שיער מונח יפה, מניקור מסודר.

מעסים רבים לאורך זמן למזער הכנה לשינוי, מתוך אמונה כי אדם אינו גלוי בדמדומים, הם צבועים או לא. זו טעות חמורה. במהלך הפגישה, הילדה צריכה להיראות בלתי ניתן לדכא לאורח בסופו של דבר רושם נעים לביקוש בתא.

כדי להיות שונה מבנות אחרות, תצטרך לעבוד בצורה. הוא חייב להיות מסוגנן וקליט. מעסה לעתים קרובות צריך להתקלח יחד עם האורח, והם עובדים בנות לחות גדול (במיוחד אם עיסוי עם קצף). איפור יכול לזרום ואת המראה החיצוני לא יהיה כל כך סקסי ומושך. כדי להציל את הארכה או למינציה ריסים, ארוך טווח הגבות הנחת, אולי קעקוע.

כדי להיות מורגש יותר, אתה יכול לצייר את השיער שלך לתוך אופנתי וצל - פלטינה בלונדינית או רווי נחושת- redhead. עדיין גברים למשוך בנות מקועקע. באופן כללי, אתה צריך צימוק כי יהיה להדגיש אותך על רקע של יריבים.

יש צורך לעבוד לא רק ביד, אלא גם "הפה"

כמה בנות תופסים עבודה כשגרה, בהתחשב בכך שהמשימה שלהם היא להפוך עיסוי במהירות לשלם את הלקוח outleur. במקביל, במהלך הפגישה, הם שותקים כמו פרטיזנים, רק מדי פעם מגיבים לשאלות ולשכפל. זוהי הגישה הלא נכונה.

מן הסף, אדם חייב להרגיש את אורח קבלת פנים במוסד זה. MASSEUSE חייב לחייך, לתקשר עם הלקוח, כדי להראות את האינטרס של האדם שלו. אתה יכול אפילו לעשות מחמאות ולדבר jenle ו vulgar shrasses במהלך הפגישה. כל זה תורם למצב הרוח הטוב של הנציג של המין החזק ומתאים לאווירה של הרפיה והרפיה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

לבנות שיש להם לעצמם, האורחים הולכים הרבה יותר מאשר "פרטיזנים". גברים - הם גם "אוהבים באוזניים", הם מרוצים כאשר מותק מינית ועירום לא רק ללטף את הגוף, אלא גם את האגו של נאומים מתוקים.

גישה אישית

אי אפשר להתנהג עם כל האורחים באותה מידה. אחד רוצה מגע עדין יותר, אחרים סומכים על תשומת לב גבוהה לאזורים ארוגניים מסוימים, השלישי רוצה לייבש במהלך עיסוי של למחוץ. במהלך ההכנה לפגישה, בעוד הלקוח מתפשט ומתקלח, אתה יכול לשאול במהלך שיחה חמוד, אשר הוא רוצה. האיש זה בבירור אבקה. הרבה יותר נעים ללכת למעסה, וזה לא רק עובד על המסוע, ו זוכר את הצרכים ואת התכונות של כל אורח. ככה הבנות מופיעות לקוחות קבועים. גברים חשובים להרגיש מיוחדים, ולכן יש צורך ללמוד לנחש ולהבין מה מייצג אחד או אחר של סקס חזק רוצה. בנות חסרות ניסיון יכולות לשאול ישירות, אין שום דבר משוגע. האורח יעריך כי המעסה רוצה לעשות את העבודה שלו איכותית וזה חשוב עבור זה להיות מרוצה.

כישורי שאיבה קבועים

לא מספיק כדי ללמוד את היסודות של כלי השיט כדי להיות מעסה העליון. אתה צריך כל הזמן משאבת את הכישורים שלך: כדי להשתתף קורסים, ללמוד טכניקות חדשות, לעבוד את הידע בפועל. הגוף האנושי הוא באמת ייחודי. המשפיעים על נקודות שונות של אזורים, אתה יכול להשיג תוצאות מדהימות.

גברים מגיעים לסלון עיסוי לא לחיקוי, הם צריכים להירגע מלא הרפיה לשרירים. הם באמת מצפים כי לאחר הפגישה ירגיש הרבה יותר טוב. לקוחות לא אוהבים חולים אשר עוקפים, ארוטי התווכח ולהעמיד פנים שהם עסוקים. Massagests הם הרבה יותר פופולרי, אשר, בנוסף לחלק הארוטי של התוכנית, יכול גם לעבוד היטב עם שרירים עייפים ומרשים.

כדי לא לאבד אחיזה, אתה צריך כל הזמן להתאמן ולנסות ללמוד כל חידושים בתחום זה. Masseuse צריך באמת לעסות את הגוף, לדעת פיזיולוגיה, להחיל טכניקות שונות, בהתאם למצב של גוף האורחים. לכל זה יש צורך להשתתף בקורסים או לעסוק בחינוך עצמי.

אלה הם הרגעים הבסיסיים שיעזרו לכל מטפל עיסוי רגיל להיות מוצלח ומיומן בתא. התמונה הכוללת מנותקת מן הדברים הקטנים. אם אתה נראה טוב יותר מאשר בנות אחרות, תמיד לפגוש אורחים עם חיוך ולהקיף אותם עם טיפול וללטון, וגם לגמרי לעשות עיסוי, אז לא יהיה עונש מלקוחות. היעדרות של לפחות קישור אחד ישפיע ברצינות על הביקוש שלך. כדי להשיג הצלחה במקצוע, יש צורך לפתח מקיף.

Просмотров: 5311 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar