18:55
האם ניתן לעשות סקס אנאלי ללא קונדום ולא לחשוב על התוצאות

מין הנושא הטוב ביותר של אנשים ללא קשר לזמן ורמת החיים. וכולם חולמים על חיים אינטימיים מושלמים, מגוונים ובוהקים לגידוז וסחרחורת. זוגות רבים בחיפוש אחר תחושות חדשות בפועל מין אנאלי.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGER פשוט מלווה את השותף באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי הנערה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד.

יחד עם רגשות חדשים יש הרבה שאלות: איך לעשות את זה נכון, האם יש סיכונים והוא אפשר לעשות סקס אנאלי ללא הגנה? והדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא סוג זה של סקס, בניגוד המסורתי, דורש אימון זהיר.

התוכן של המאמר

1 חוקי מין אנאלי 2 האם זה אפשרי לעשות סקס אנאלי בלי קונדום

כללים של sexi אנאלי

אנאלי סקס יש גם אוהדים חוט יריבים. והשני - לרוב התוצאה היא מודעות לא מספקת. כך שהפרקטיקה לא הופכת מוצקה אכזבה, יש צורך לעקוב אחר כללים:

סקס אנאלי אפשרי רק רק פעם אחת רק על הסכמה הדדית של שותפים. מבוא של חבר בפי הטבעת ללא הכנה ואזהרות (אשר, למרבה הצער, זה קורה לא כל כך נדיר), הוא כרוך בפציעות ובהשלכות לא נעימות. לאחר כזה "הפתעה", אפילו חמלה קלאסית יהיה מפונק לחלוטין. כנה מנדטורית. זה כל כך פיזיולוגית הניח כי השרירים של הספינקטר לא יכול להירגע באופן עצמאי, בנפרד מן הבעלים שלהם. לכן, הצד הפסיכולוגי של השאלה הוא לא פחות חשוב. אם הוא החליט להביא סקס אנאלי לחיי המין שלך, להיות נחמד לשים לב מראש ליטוף ומלא מנוחה. באמצעות חומר סיכה. זה סוג של הזדווגות, כמו סקס אנאלי, מרמז על השימוש של חומרי סיכה, שכן אין חומר סיכה טבעי חור אנאלי לקחת את זה בשום מקום. חלק זה של הגוף האנושי, אגב, מיועד לחלוטין לתהליכים אחרים. היתרון של המקרה, הגירעון במוצרים כאלה לא נצפתה היום, אז זה יהיה נחמד לקנות בקבוק אחרים. במקרים קיצוניים, יהיו שמן עיסוי (ועיסוי ראשוני של הגוף כולו יעזור לו בהתאם לכלל הקודם).

בעת תרגול מין אנאלי מומלץ להשתמש חומרי סיכה מבוססי סיליקון. הזמן של ייבוש שלהם הוא הרבה יותר מאשר אפשרויות מבוססות מים. זה יהיה להאריך הנאה למזער רגשות לא נוח.

מ קטן יותר. זה אולי גם תנאי מוקדם. ראשון החדירה צריכה להיות התחלת באמצעות אצבע או חרוזים אנאלי מיוחדים. צריך לפעול מאוד מסודר. סקס אנאלי לא סובל. ורק לאחר מניפולציות הוכחה יכול לחזק.

השרירים של הסוגר, בניגוד לנרתיק, אין להם גמישות כזו, ולכן הקדמה של חבר בפי הטבעת אפשרי רק לאחר הרפיה שלמה. כדי לעשות זאת, להכין חור אנאלי כדי לנהל עם אצבעות. אם אתה מתעלם כלל זה, את הסבירות להשיג פערים פנימיים אצל נשים, נזק לרסן הפין אצל גברים.

האם ניתן לעשות סקס אנאלי ללא קונדום

רב גברים ונשים מאמינים כי מאז זה בלתי אפשרי במהלך סקס אנאלי להיכנס להריון, אז זה לא צריך להשתמש בקונדום. נגד אמצעי מניעה הגורם הפסיכולוגי מופעל: הוא נגמר לשותף ללא פחד השלכות, תשוקה טבעית נצחית של כל אדם. האם ניתן לעשות סקס אנאלי ללא שימוש בקונדום או עדיין עומד ללבוש כל זוג מחליט בעצמך. אבל יש דברים שאתה צריך זכור, קבלת החלטה זו:

אף אחד לא בוטל זיהומים המועברים על ידי מין. Flora המעיים פגיע יותר ונגיד. יתר על כן, הוא הוכיח כי זה הרבה יותר קל HIV נגוע דרך מין אנאלי.

בפירוט על הסיכויים להיכנס להריון מן המין האנאלי, אנו נספר במאמר על הקישור.

HIV - זיהום נחשף לראשונה מארה"ב הומוסקסואלים ושוודיה.

היום, למרות הטכנולוגיה והרמה הרפואה אינה קיימת בשיטה של ​​הגנה מפני HIV למעט טוב הישן קוֹנדוֹם.

כולם יודעים את היעד הישיר של פי הטבעת הטבע.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם עשיר בישראל. הם תמיד נדיבים ומנומסים. אבל אלה לא רגעים שימושיים אחידים בעת עבודה.

וזה די טבעי כי חיידקים נמצאים במעיים חור אנאלי. חשוב לזכור כי סקס אנאלי ונרתיקי לא יכול להיות חלקים של מעשה אחד. הסיכון לשיפור החיידקים מפניוס בנרתיק הוא גדול מאוד. אל תסביר כי המפלגה המקבלת לאחר התענוגות כאלה תהיה אורח תכוף של מוסד רפואי. ושוב השימוש בקונדום נעשה הכרחי. ברגע הנכון זה מספיק רק כדי להסיר. הזרע, להיכנס למעיים יכול להפריע microflora רגיש, אשר מבטיח מעט נעים. בניגוד לאמונה הפופולרית, לאחר מעשה אנאלי לא מוגן של הריון. ברפואה, זה נקרא "זרע נוזל דליפה תסמונת". זה קורה לעתים רחוקות מאוד והוא בשל העובדה כי זמן מה לאחר Sotitia Sphincter הוא נחלש. ושוב, השימוש בקונדום יכול להיפטר מחשבות אובססיביות על זה.

מהו סקס אנאלי מסוכן לספר לך בלי רשרוש במאמר הבא שלנו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

סקס אנאלי עם הזכות וגישה מוכשר לגוון חיים אינטימיים ולהוסיף "פלפלים" לתוך יחסים שגרתיים. מציתת אינסטינקט ותשוקה, לא להזניח בריאות. נוֹהָג הקונדום ימנע שני שותפים מהשלכות לא נעימות ופציעות, יעזור להשליך את כל הפחדים ולקבל מקסימום של הנאה Socia Socia.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס אנאלי ללא קונדום הוא פנטזיה של גברים רבים. הם אינם נבוכים על ידי אי-מחלה ולא בצד ההיגיינה של הנושא. אבל אתה צריך לחשוב בריא. אם אתה במיטה עם בן זוג שבו אתה לא בטוח או לא מספיק טוב להכיר אחד את השני - הקפד להשתמש קונדומים. ולא לסכן, עושה סקס אוראלי, כי אפילו דרך מציצה או cunnilingus אתה יכול לקבל חולה. סקס אנאלי ללא קונדום הוא קבילה רק עם שותף קבוע, מוכח, בתנאי שאתה לא מתרגל רק ו "מטרות" זה מזה.

Просмотров: 737 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar