מי אשם ומה לעשות? אנו מבינים את התמחור שהפך את נווה המדבר של אהבתך, כפי שכולם יודעים, המדבר הרצוי.

סעיפים מכילים

1 13 נסיבות למה

13 נסיבות לכך

קלי גונזאלפים - מורה למין, מאמן ליחסים ולעיתונאי. בחשבון שלה פרסום כמעט בכל המהדורות הגדולות - לחתוך, סגן, אפנה העשרה, קוסמופוליטן ו t.ד '. היא מאמינה שיש שלוש עשרה נסיבות עיקריות, שעליהן עלולה לבדם או לאישה מסרבת לך במין. ועוד יותר:

עומס עבודה רב עוצמה

אם היא, בסופו של דבר, הניח בעבודה, עוסקת בעניינים מקומיים ומעלה ילדים, כדאי להיות מופתע שהיא, כפי שכולם אומרים, לפעמים אין מספיק אנרגיה לעשות אהבה? לא משנה כמה מגניב, אבל כמעט בכל המשפחות לפני כן, הנשים, באופן כללי, מחויבות לקחת חלק ענק של העבודה על הבית, למרות העובדה שהם עובדים ביבבה עם נשות.

לעשות את זה בדרך זו:

ודא בן הזוג שלך הוא כל כך לדבר בחופשה והרפיה.

התק ... Читать дальше »
Просмотров: 397 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

גוף נקבה יפה הוא משהו מאוד מדהים. זה ללא ספק אחד היצירות הגדולות ביותר. נשים יפה ללא קשר לצמיחה, צורות הגוף ואת צבע העור. גברים מוצאים נשים יפה מסיבות שונות. בעוד כמה למשוך את הישבן והירכיים של נשים, אחרים חווים התרגשות משדיו של נשים.

התוכן של המאמר

1 שפתיים - החלק הרגיש ביותר גוף נקבה 2 הו, אלה הרגליים המענגות .. 3 שדיים של נשים 4 יציבה יפה - סימן של חסד 5 HIPS - אחד החלקים החושיים ביותר גוף נקבה 6 נשים התחת - חם וסקסי

למרבה הצער, אבל נכון כי היום נשים רבות מודאגות לגבי סוג הגוף שלהם, ואפילו לא חושדים כי הראשון של כל המין השני כוננים חיוך סקסי נקבה.

יופי של נשים מונח עמוק בתוך האשה, ואפילו אומרים שהגברים מתאהבים בה, אי אפשר לחלוק כי החבר'ה יאהבו את עיניהם, ומעריכים את החלקים המפתים והמיניים של הגוף הנשי. גו ... Читать дальше »

Просмотров: 569 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)