05:20
אילו חלקים של הגוף של נשים כמו גברים ביותר?

גוף נקבה יפה הוא משהו מאוד מדהים. זה ללא ספק אחד היצירות הגדולות ביותר. נשים יפה ללא קשר לצמיחה, צורות הגוף ואת צבע העור. גברים מוצאים נשים יפה מסיבות שונות. בעוד כמה למשוך את הישבן והירכיים של נשים, אחרים חווים התרגשות משדיו של נשים.

התוכן של המאמר

1 שפתיים - החלק הרגיש ביותר גוף נקבה 2 הו, אלה הרגליים המענגות .. 3 שדיים של נשים 4 יציבה יפה - סימן של חסד 5 HIPS - אחד החלקים החושיים ביותר גוף נקבה 6 נשים התחת - חם וסקסי

למרבה הצער, אבל נכון כי היום נשים רבות מודאגות לגבי סוג הגוף שלהם, ואפילו לא חושדים כי הראשון של כל המין השני כוננים חיוך סקסי נקבה.

יופי של נשים מונח עמוק בתוך האשה, ואפילו אומרים שהגברים מתאהבים בה, אי אפשר לחלוק כי החבר'ה יאהבו את עיניהם, ומעריכים את החלקים המפתים והמיניים של הגוף הנשי. גוף של אישה מוסתר על ידי בגדים, ולכן, באדם יש תחושה של סקרנות ומסתורין לגבי מה תחת זה.

רבים הם יזם נפשית עם אישה עירומה. לא גם לשכוח את ההנאות של ביצוע אהבה, אטרקטיביות מינית והתרגשות.

בלידה מקצועית חלום לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים ומנומסים. אבל זה בדרך כלל לא הצדדים החיוביים היחידים לעבודה.

בעוד כמה גברים יש פנטזיות מיניות מוזרות ופטיש, יש מי שהתעורר, לראות חיוך עם שפתיים סקסיות או שיער רך ומבריק.

השפתיים - החלק הרגיש ביותר גוף נקבה I

נפוח נקבה ספוגים לעתים קרובות לגרום לגברים לשים לב. זה לא אומר שאישה צריכה להשתמש בגוונים אדומים כהים או בהירים של שפתון. מלאות השפתיים מדגישות את רכות וחושניות של אישה, ומסיחת את תשומת הלב של גברים משאר הפנים. נערות ליווי בהרצליה

שפתיים כאלה יהיה במיוחד נראה אטרקטיבי ומיני בצבע הטבעי שלהם או עם תוספת נצנצים קטנים. לעתים קרובות, יותר שפתיים, גברים מרתיעים חיוך ... חיוך סקסי שגורם תשוקה פראית והר הגעש של פנטזיות קווית. גברים אוהבים לראות את המחייך האהוב שלהם, אשר מספק את האגו שלהם גורם לך להרגיש מאושרת בהשראה.

הו, אלה הרגליים המענגות ... __8230

חמוד, רגליים ארוכות יופי עם אצבעות קטנות מטופחות היטב להתעורר אצל גברים רצונות מדהימים. דפי כתבי עת ארוטיים הם סקסיים נשים לבושות תחתונים ועקבים גבוהים. נאבקים את היופי של הרגליים ולספק גברים עם הנאה וליצור כאוס שלהם פנטזיות unbridled.

לדברי גברים, נשים עם קרסוליים דקים במיוחד אטרקטיבי. צורה דומה של הרגליים עושה אותם מיניאטורות וחושניות מאוד. אם גבר פטיש על רגלי נשים, מספיק כדי להפוך פדיקור בהיר, ללבוש חצאית קצרה לקנות אלגנטי נעלי סטילטו או אצבע פתוחה.

חזה של נשים 2

חזה מלא יפה צורות כמה אנשים לעזוב אדיש. עם זאת, גברים מתעניינים יותר גמישות החזה, לא גודלו. עבור כל אדם, החזה הוא מושלם, וזה לגמרי הניח בכף ידו. נשים עם חזה אלסטי, אלסטי ומפואר הם נחשבים נלהבים במיוחד. למרבה הצער, לא כל בחורה הבעלים של אוצר כזה, ולכן להתקשר לגברים ריגוש ושמחה, נשים מסכימות לחשוף את עצמם לפעולות שונות, במטרה להשיג שלמות. עם זאת, גברים והנה להראות מובנות, מעדיף יופי טבעי, טבעי.

יציבה יפה - סימן של חסד 3

יפה, ישר בחזרה נשים, יש מספיק "חתול" פלקס כדי תבנית גברים דמיון. חלק זה של הגוף הנשי הוא רך מאוד, חושני הוא התגלמות של אלגנטיות, במיוחד כאשר אישה לבוש להתלבש עם עירום גב. חזית חזה חינם וגב התחתון, נראה, לשחק מחבואים, הגדלת מתח זכר סקסי.

נשים עם קעקועים, להגדיל את האטרקציה המינית של הלא נכון, במיוחד אם הם מיושם ליד החלק התחתון שלה או על הכתפיים.

הירכיים - אחת החלקים החושיים ביותר גוף נקבה

אין עוד דבר מינית מאשר אישה שהיא הבעלים של המפתה הירכיים, במקביל בהתרסה ובאומץ מדגים את היופי שלהם. גברים נותנים העדפה עבור ירכיים שופעות: יותר צפוף - טוב יותר וטעם. סוּג דמויות "שעון חול" איך לא יכול להביע טוב יותר רכות, נשיות ויופי של ירכיים נקבה.

ג 'ינס מתאים נמוך בשילוב עם סוג קצר, או שמלה הדוקה על הברכיים, הצטמצמו תחתית, מדגישים רווחית את הקו החושני של הירכיים.

אבל זה צריך לזכור כי הירכיים היא גם אזור של גוף נקבה כי בקלות מצטבר שומן. ל שמור גמישות ואת כיפוף יפה שלהם, אתה צריך לבצע יומי תרגילים לחיזוק שרירים ומניעת צפויות עור.

נשים התחת - חם וסקסני 5

כמה גברים לא אכפת, שדיים שטוחים יש שלהם נבחר או להיפך, גדול. התחת המפואר - כל מה שמדאיג אותם. הישבן של כל הטפסים והגדלים באמת מרגש את רוב הגברים.

בישראל אין אזור דעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. הגברים המקומיים בעלי העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. הכל הבין לחלוטין כי, בתורו, eSquiten היה לא יותר מאשר מלווה את הלקוח באירוע, מחזיק את השיחה ואת ליווי בכיתה VIP הנערה הוא סימן של מעמד.

גברים לא מתגעגעים לרגע כדי לא ללטף את "נקודה חמישית" של מותק שלהם, ובמהלך המשחקים המיניים, הבשר הרך גורם להתרגשות החזקה ביותר.

בחורים רבים בגלל אהבה לחלק המיני ומעורר תיאבון של הגוף הנשי, מעדיפים תנוחות "אחורי", לא שוכחים מעת לעת לחסל את הטרשות האור על העור המכרז. דגש מרהיב מאוד מעוגלים ועוגות קצרים קצרים עם מותניים המום, והוכיחו את הרגליים לבד.

נשים רבות מאמינות בזה גברים אוהבים אותם כפי שהם. וכן, זה נכון, אבל אין שום דבר רע לשמור על הגוף שלך מרגש את האיש שלך, מה הוא הכי אוהב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אם אדם חווה רגשות חזקים לאישה, הוא יהיה משוגע על כל חלקיק של הגוף שלה. גם אם הדמות של הנערה אינה מושלמת, ויש לה כמה פגמים. הבחור יהיה לגמרי בכל מקרה על ניואנסים דומים! הוא ייהנה לגעת בכל סנטימטר של הגוף של אהובו, בין אם זה רגליים, צוואר, גב או שפתיים מין. כאשר יש שני אנשים מאוהבים במיטה, זה הסקרמנט האמיתי ביותר. אבל, כמובן, אדם ישלם תשומת לב מיוחדת לחלקים האינטימיים של הגוף של אישה. כזה הוא הטבע הגברי - נלהב, מתוחכם ומשוחח. ושום דבר לא הולך לשום מקום.

Просмотров: 570 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar