05:21
בן הזוג מסרב למין - מאמן סקס סיפר על 13

מי אשם ומה לעשות? אנו מבינים את התמחור שהפך את נווה המדבר של אהבתך, כפי שכולם יודעים, המדבר הרצוי.

סעיפים מכילים

1 13 נסיבות למה

13 נסיבות לכך

קלי גונזאלפים - מורה למין, מאמן ליחסים ולעיתונאי. בחשבון שלה פרסום כמעט בכל המהדורות הגדולות - לחתוך, סגן, אפנה העשרה, קוסמופוליטן ו t.ד '. היא מאמינה שיש שלוש עשרה נסיבות עיקריות, שעליהן עלולה לבדם או לאישה מסרבת לך במין. ועוד יותר:

עומס עבודה רב עוצמה

אם היא, בסופו של דבר, הניח בעבודה, עוסקת בעניינים מקומיים ומעלה ילדים, כדאי להיות מופתע שהיא, כפי שכולם אומרים, לפעמים אין מספיק אנרגיה לעשות אהבה? לא משנה כמה מגניב, אבל כמעט בכל המשפחות לפני כן, הנשים, באופן כללי, מחויבות לקחת חלק ענק של העבודה על הבית, למרות העובדה שהם עובדים ביבבה עם נשות.

לעשות את זה בדרך זו:

ודא בן הזוג שלך הוא כל כך לדבר בחופשה והרפיה.

התקשות רוסית ומידע שגוי הולידו תצוגה שגויה כי למעשה ליווי הוא בהכרח משהו, עם חרפה, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל לעתים נדירות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי לגמרי עם זנות.

להציע לחלק את חובות הבית באותה מידה. כאשר עומס יתר יורד, והאישה תרגיש שאתה באמת מנסה לטובת המשפחה שלך, זה ייראה יותר כוחות, אנרגיה ורצון לקיים יחסי מין.

בעקרון:

זה לא חייב להיות פעולה חד פעמית. אתה חייב לעשות מאמצים לא למען איך אנשים התרגלו להיות לידי ביטוי, כדי לשבור "את בן הזוג למין, ועל אותה ואת מערכת היחסים שלך.

היא פשוט לא צריכה כל כך הרבה סקס

אולי אתה, כפי שהיינו מדברים, צרכים שונים, והיא רק קצת לפחות טמפרמנט, ממך. אם המין אינו מייצג לה משמעות כזו, אולי אפילו לא חושד שמשהו חסר לך.

לעשות את זה בדרך זו:

לדבר בכנות על מה, זה הופך, אומר סקס עבור כל אחד מכם. ואז להחליט כי אתה יכול לעשות כדי לדבר עם חיי המין שלך משביע רצון עבור שניהם. אם יש אפשרות, אתה יכול להתייעץ עם סקסולוג.

היא מרגישה לחץ

אם שניכם מודעים לכך שבזוג שלך יש איזושהי חוסר תאימות מינית, ייתכן כי בן הזוג שלך מרגיש לחץ. אתה רוצה סקס אז כאשר היא לא רוצה אותו - בדיוק כמו ליבידו היא נמוכה ממך. נראה לה שהיא סוף סוף מגיע בצורה לא נכונה ומכיל את עצמו לקיים יחסי מין. מתח מתרחב ופשוט הורג ליבידו.

בן הזוג שלך, כדי להיות, מבין כי היום שלך איך אנשים משמשים להביע, חיים סקסי, סוף סוף, עושה אותך אומלל, וזה הופך להיות נורא יותר. כתוצאה מכך, סקס, גם כאשר הוא קורה, לא מביא תענוג כזה, שכן אין לו כל הרפיה ודיבור, ולכן, זה הולך.

לעשות את זה בדרך זו:

יום ראשון הציפיות שלך. לדבר עם אשתי בכנות ולסרב האשמות, סחיטה ואולטימטום. ומהמצוע יעזור להיפטר החוויה החושנית החדשה ביותר. נערות ליווי בהרצליה

היא לא אוהבת את המין שלך

אפילו בנישואים מאושרים, הגברת יכולה סוף סוף לאבד התלהבות למין, אם הוא לא יביא לה הנאה. רוב הגברות, ברורות, זה לא מספיק, כמו רבים מתבטאים, לבד רק חדירה, כדי לקבל אורגזמה. אם אתה לא משנה שום דבר בשגרת המין שלך, ואתה מקבל הנאה משחקי אהבה רק אתה צריך להיות מופתע? "גישה אופיינית למין" לעשות הכל כמו באופן מסורתי ובמהירות "לא מעודד, לא מרגש לא רק לספק אישה", אומר המאמן על היחסים ללא אבן.

לעשות את זה בדרך זו:

תורת הגנבים. לגלות הכל על איך לספק עונג ליידי במיטה ולהביא אותו לאורגזמה. קצת מישהו יודע מה זה סקס - זה לא רק על חבר ונרתיק. שאל Y, באופן כללי, את בני הזוג שהיא אוהבת שהיא מרגשת אותה, היא הפכה, מספקת הנאה. צפה בה הקדמה.

היא לא מרגישה כמה מאיתנו כל הזמן אומרת לך קישור חושני איתך

לא הרבה אנשים, זה היה נחוץ כדי לקבל חיבור חושני, כך סקס היה כמו טוב, אבל ביחסים ארוכי טווח ההיעדרות, כפי שכולם יודעים, חיבור כזה יכול להוביל לאתחות של אדם כדי לקיים יחסי מין עם בן זוגו ", אומר פסיכולוג מרגרט פול.

כאשר דיברת בכנות, ארוך, נשמות? זכור אם זה, כאשר פרפרים חליל בטן? אם אתה מרגיש שני לא אוהבים, ואת השכנים סביב החדר, סקס, באופן כללי, יכול להתגלגל במשהו לא נוח לחלוטין בלתי מזיקה.

לעשות את זה בדרך זו:

התחל, לבסוף, לדבר עם אשתו - על רגשות, זוועות, תקוות, חלומות. לארגן תאריך רומנטי, אבל לא נותנים את בן הזוג לא ממהר לתרגם את הכל למין.

ביחסים שלך יש קשיים אחרים

קונפליקט בלתי פתור, בגידה, חילוקי דעות על ילדים, עבודה, כספים ומה שאתה אוהב - כל זה יכול להשפיע על איכות החיים האינטימיים שלך.

לעשות את זה בדרך זו:

להפסיק להימנע דיונים קשים וקשיים לשבחים. שאל את בן הזוג שלך על איך היא מרגישה במערכת היחסים שלך. זה יהיה רע אם לא נחגוג מה לדון בפתרונות סביר לבעיות שלך.

אמהותה נספגה

כמה נשים של לידת התינוק מתחילים להיראות אחרת על עצמם. אחרי הכל, הם עכשיו לא פשוט נשים, אבל אמהות! תפקיד זה בחברה שלנו הוא פעיל preseble.

"אנגידו, אישיותו של הורה צעיר מאה אחוז ארוג בזהותו של הילד. אנחנו מאבדים את עצמנו. נוכחותם של ילדים קטנים היא סיבה תכופה ומכובדת לנטישת מין, "מסבירה את הגניקולוג הרופא של סוזן, זה הפך, הרוויק-סמית. ואולי התחלת לטפל בבוגד אחרת? אתה עדיין תופס אותה כגברת, גברת סקסית או שהיא הפכה לאמא אפילו לך?

לעשות את זה בדרך זו:

בן הזוג שלך מחויב גם לדעת שאתה עדיין רואה אותה סקסית ורוצה אותה. כולם יודעים שאתה עושה מחמאות לה, לנשק, לגעת בה, אבל לא מתעקשים למין. יש צורך להדגיש כי סביר יותר לסדר מנוחה רומנטית ללא תינוקות. אז אתה לא חל על עצמך כי אתה לא רק אבות, אלא גם בני זוג, אוהבי.

יש לה קומפלקסים

בראש הנסיבות, לפיה הנשים נמנעות ממין, מתחמי מובילים על הגוף שלהם. הם עד כה מן הרוב המכריע של נשים, אבל המצב יכול גם להיות מחריף לאורך השנים, מפנק, עלייה במשקל t.ד '.

לעשות את זה בדרך זו:

הנתיב של קבלת הגוף שלך של בן הזוג שלך חייב לעבור בפני עצמו, כי מחמאות אחת, בסופו של דבר, לא עושים כאן (אם כי הם יכולים לתת לתת בן הזוג שלך, כפי שכולם יודעים, תמיכה מוחשית!). כולם יודעים שאם אתה חושד כי העניין הוא בשיחה זו, בעדינות קעורה בנושא זה. כולם יודעים שלא לבקר את בן הזוג ולהסתתר בלי בדיחות בלתי מקובלות. שאל אם אתה יכול לסייע לה משהו ואיכשהו, לשים את זה בעדינות, תמיכה.

עסקים בני גיל המעבר

גיל המעבר יש השפעה משמעותית על האורגניזם של הגברות ועל ההתלהבות שלה למין. "הפחתת ברמה היא סוף סוף אסטרוגן ואת הגיל כמו ליבידו התחתון שלם. כמו כן, במהלך השנים, הנרתיק הריר הופך דק יותר, מאבד את גמישותו, פחות סיכה בולטת. יש לומר כי זרם הדם כדי העומס ואת הנרתיק הוא מיניאטורי, ואת הדגדגן הוא גם דחוס. מוטות, אחראי על הנאה, להיות לפחות, כפי שאנו מביעים, רגישים, על גישה לאורגזמה הופך להיות יותר truder, "אומר Harwick-Smith.

בוא נעשה את זה:

להציע בן זוג, בסופו של דבר, לחוות צעצועי מין, להשתמש סיכה יותר לשלם יותר תשומת לב לגירוי של הדגדגן. ואם בן הזוג לדאוג למשהו אחר, עומד, לשים את זה בעדינות, להתייעץ עם הרופא.

יש לה קשיים בריאותיים

הגברת הליבידו יכולה לפעול בסופו של דבר, סוכרת, מחלות שנרכשו, מחלות אונקולוגיות לא.ד '. תצורות הורמונליות שיכולות להתחיל אפילו בגיל 20, גם סוף סוף להשפיע לרעה על רמת הכניסה המינית. והליבידו רשאי לרדת בשל הודאת אמצעי מניעה הורמונליים.

לעשות את זה בדרך זו:

אם דיברת עם נשמות וגילה כי הפריטים לעיל לא יגיע אליך, זה שווה ליצור קשר עם הרופא. ואם בן הזוג שלך כבר יש מחלה זוהה, לדון מה אתה יכול לעשות כדי להפוך את החיים האינטימיים שלך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הרופא יכול גם להמליץ ​​על שיטות בטוח להגדלת הליבידו.

להיות תובנה ביותר וקשבית. אם אשתך נאבקת במחלה קשה וחוויות שנרכשו כאב, מתעקשות על סקס פשוט לא הולם.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. הזמנת יעילה יותר esquiten, אשר יקצה סטטוס ויהיה חברה יפה.

לספר לה על הרגשות שלך וכיצד סקס חשוב לך. היא, בתורו, הניחה לזה לומר לך על מה הצרכים שלה כרגע, ומה שהיא מוכנה ללכת. להיות כנים, אבל עם כל זה רחום, כמו כולם אומר, אכפתיות.

יש לה בריאות פסיכולוגית

דיכאון, חרדה ומחלות פסיכולוגיות אחרות עשויות להיות בסופו של דבר, כפי שכולם יודעים, תנאי מוקדם של ירידה של ליבידו. זה חל גם על תרופות נוגדות דיכאון. אם אשתך נאבקת עם זה או תסכול נוסף של הנפש, סביר להניח, זה בהחלט לא עד סקס.

בוא נעשה את זה:

חמלה ותמיכה - המפתח להצלחה. תאר לעצמך אחד מקומטים כי הכל סוף סוף כמו ב PT מעל.

היא מאבדת אותך להתלהבות

את הליבידו מופחת היחיד לא אומר כי בן הזוג שלך כבר לא אוהב אותך, לא תוכל לומר עם איך רובנו רגילים לספר לך נישואין. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי כן והאפשרות אפשרית

לעשות את זה בדרך זו:

לא ממהרים למסקנות. לדבר עם אשתי, לשאול איך היא שייכת לך ולנישואים בכלל. אני באמת רוצה להדגיש מה אולי יש לך מקומות חלשים שאתה צריך לעבוד על. אולי לך לעבור טיפול לזוגות. ואולי כך הנישואים שלך נכון לא רק שווה כמה באים לידי ביטוי, כך שהם שומרים.

היא פשוט לא במצב רוח

אולי הכל הרבה יותר פשוט - רק היא כרגע זה לא ציד. אני חייב לומר מה הוא נורמלי!

לעשות את זה בדרך זו:

רגוע על ידי קבלת בן הזוג והאפשרויות. אולי העובדה שאם באמת יש לך הכל בצורה מושלמת במערכת יחסים, שום דבר לדאוג. עדיין יש לך זמן ליהנות מחבר.

Просмотров: 398 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar