רַק אם לעבוד כמו סוחר בחנות של מוצרים אינטימיים? ואולי בזה היחסים יכולים לגלות משהו חדש או שימושי? לתגובה ל שאלות אלה הן האידיאל של כל לפנות לאדם שיש לו את זה יחסים ישירים - ליועץ חנות מין ומורה למין.

התוכן של המאמר

"אני יודעת שאני לא יודעת כלום" 2 חוסר תרבות ציבורית 3 "צריך": המילה כי, זה היה צורך להימנע 4 מסקנות מאלימות של לוקאס

"שֶׁלִי ימים כמו המגזר שלהם של סקס החלה ביום הסתיו של 2010, "- לוקאס ברוקס, סוחר, Blogger ומין. "כשאני בפעם הראשונה הגעתי למקום העבודה, כבר היה מודע לכך שחנויות מין למכור לא רק דילדו.

אסקרטים מאומנים מתכננים לעבוד עם עשיר ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ונכונים. רק זה בדרך כלל לא רק הצדדים שימושיים בעת עבודה.

אבל עדיין קיוויתי, בעיקר, בסופו של דבר, אני אצטרך להתמודד איתם ... ". ... Читать дальше »
Просмотров: 111 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

בנות לעיתים קרובות לשקול לעבוד בליווי כמו הרווחים הראשיים או הנוספים, אבל רבים מפסיקים את הלא ידוע. יש הרבה שאלות וחוויות בראש, לגבי המקצוע החדש. במאמר, לשקול ביותר חששות נפוצים של לימים, כמו גם לתת לנו להסביר על חוויות מסוימות.

לרוב, הבנות מפחדים מרגעים בעבודה הבאים. מה אם…

לא יהיו לי לקוחות?

זה פשוט בלתי אפשרי. במיוחד אם אתה מגיע לסוכנות או שתעבוד עם המנהל. אנשים אלה מעוניינים הרווחים שלך לא פחות, ולכן הלקוחות בהחלט בהחלט. גברים לא יערער על שירותים רק אם תחליט שאני מחפש לקוחות, אבל שום דבר בשביל זה יכול לעשות. הירשם לפרופיל באתר היכרויות או ברשתות חברתיות, ליצור דף אישי ברשת, לשים פרסום, לעשות עלון ולחכות כאשר אנשי העסקים הראשונים להגיב על ההצעה שלך.

גברים יעזבו פגישות או לא ישלם?

זה יכול לקרות אם אתה מכניס את התמונות של אנשים אחרים בפרופיל העבודה או בפגישה אתה מתנהג לחלוטין לא הולם: אתה שותק כמו דג, קונפליקט, לקבל נהיגה, בושה את הלקוח ואת t.ד '.

... Читать дальше »

Просмотров: 1825 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

יש השקפת עולם בחברה כי נציגים של כמה חזק רק, באופן כללי, חושבים כי סקס. תגיד, מעריץ כל מה שזז. אבל במהותו לפעמים יש מצבים כאשר אדם מפחיד סקס. כן כן, זה יכול להיות לגמרי.

התוכן של המאמר

1 רקע אימה ראשי לפני סקס איזה סוג של גבר? מה לעשות גברת?

בגלל זה, הגברת יכולה, בסופו של דבר, לחשוב שהם סוף סוף נראה unattractive, לא כל כך לדבר. אבל למעשה, אדם הוא רק רק הזוועה מול מגע אינטימי, וזה גורם לזה יכול להיות איך כולם אומרים, גורמים שונים. זה צריך להיות איך להבין את המצב כדי להבין איך להתנהג ומה ניתן לעזור על ידי שותף.

רקע אימה ראשי לפני סקס

פסיכולוגים כמה סיבות לכך, לשים את זה בעדינות, יכול לגרום לאפימים פחד בחורים. ב שלם, כולם נפתרים לחלוטין, רק גברת זקוקה למודעות שותף, כדי לשים את זה בעדינות, לנסות לעשות בשבילו, איך להגיע, הגדרה נוחה. למספר הראשי הנסיבות כוללות:

ניסיון ראשון.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא ... Читать дальше »
Просмотров: 593 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

הנדנדה היא עישון במין, אשר, באופן כללי, מרמז על חילופי השותפים. באופן כללי, אנשים מובילים אורח חיים "משתנה" - אלה אנשים שאוהבים להיות סקסי פתוח ולדבר ללא כללים רגילים של מונוגמיה. מזה, בסגנון החיים (עוד "ls") יכול, מצד אחד, פשוט ליהנות שתיית במחיצת זוג, בלשון מעטה, לומר סיפורים סקסיים.

התוכן של המאמר שירותי ליווי

1 קיצוניות של סווינגרים - איך זה קורה? 2 איפה למצוא "נוח" swingers? 3 כמו להסתכל מפגשים swingers? 4 מהו היתרון עבור קִיטוֹר? 5 פרוטוקול תקשורת 6 שוק סווינג 7 פסיכוגרופיה קשורה לגיל 8 למה הם עושים את זה?

מצד שני, הם מחליפים שותפים ועוסקים ב"משחק "(פעולות מיניות).

אין בישראל שטח קדם, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל הבין לחלוטין כי היום Escaled רק מלווה את השותף באירוע, תומך ראיון וליווי אישה בכ ... Читать дальше »
Просмотров: 644 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)