04:08
פחדים Escochny: מה מפחדים ומה עובדי הפנאי בעתיד הולכים

בנות לעיתים קרובות לשקול לעבוד בליווי כמו הרווחים הראשיים או הנוספים, אבל רבים מפסיקים את הלא ידוע. יש הרבה שאלות וחוויות בראש, לגבי המקצוע החדש. במאמר, לשקול ביותר חששות נפוצים של לימים, כמו גם לתת לנו להסביר על חוויות מסוימות.

לרוב, הבנות מפחדים מרגעים בעבודה הבאים. מה אם…

לא יהיו לי לקוחות?

זה פשוט בלתי אפשרי. במיוחד אם אתה מגיע לסוכנות או שתעבוד עם המנהל. אנשים אלה מעוניינים הרווחים שלך לא פחות, ולכן הלקוחות בהחלט בהחלט. גברים לא יערער על שירותים רק אם תחליט שאני מחפש לקוחות, אבל שום דבר בשביל זה יכול לעשות. הירשם לפרופיל באתר היכרויות או ברשתות חברתיות, ליצור דף אישי ברשת, לשים פרסום, לעשות עלון ולחכות כאשר אנשי העסקים הראשונים להגיב על ההצעה שלך.

גברים יעזבו פגישות או לא ישלם?

זה יכול לקרות אם אתה מכניס את התמונות של אנשים אחרים בפרופיל העבודה או בפגישה אתה מתנהג לחלוטין לא הולם: אתה שותק כמו דג, קונפליקט, לקבל נהיגה, בושה את הלקוח ואת t.ד '.

אם הלקוח בחר בך בין מאות המתחרים, אז אתה כבר אהב את זה, ולכן יש צורך לנסות עדיין קצת כך שזה נשאר תחת רושם נעים לפגוש אותך. להתנהג כפי שהוא צריך להיות ראוי להסלמה, היקף הלוויין עם תשומת לב וטיפול, להראות כשרונות נסתרים, והוא יהיה משוגע על הזמן בילה איתך.

במקום סוכנות, אני מגיע לבית הבושת?

למרבה הצער, במסגרת המודעות של הסוכנויות לעתים קרובות להסתיר את הטפטפות ואת בורפלים הרגילים, המתמחים לא על ליווי, אבל במתן שירותים אינטימיים. שום חשודים לא מהימנים על ידי הרמאים ונופלים לתנאים נוראים.

זה לא יקרה אם אתה תהיה אחראי על הבחירה של המעסיק. עודף אתר האינטרנט שלהם, לאסוף את כל המידע הזמין, אם מתברר, ואז לדבר עם בנות שעובדות שם ורק לאחר מכן לקבל החלטה, לקבל התיישבו במשרד זה או לא. אם לפחות משהו מדאיג אותך במהלך הראיון, עדיף לבנות מחדש וללכת.

הסוכנות תסיע אותי לחובות?

זהו הפחד הנפוץ ביותר בקרב בנות Esquital בעתיד. בהתחלה, הכל נראה כל כך מפתה, המעסיק מבטיח הרים של כסף תנאים מדהימים לחיות, משלם עבור כרטיסים מן העיר שלך, זה מרוצה מושב תמונה וכן הלאה. למעשה מתברר כי כל אלה "לחמניות" היו רחוקות, ועכשיו אתה צריך סוכנות סכום הגון של כסף כי הוא חייב לעבוד. זה גם מתברר כי למשרד זה יש אחוז סוס של הכנסה של eskhodtny. עבודה כזו הופכת לעבדות אמיתית.

זה יכול להימנע אם אתה משא ומתן כראוי עם המעסיק, לשאול את השאלות המהימן ביותר. אל תפחד להיראות טיפש או לא מנומס, כי הרווחים שלך תלוי בו. ציין כל דבר קטן, תשומת לב מיוחדת שולמה לנושאים פיננסיים. אל תוותרו על שכנוע המעסיק אם הוא הולך מן הנושא ואומר כי כל הניואנסים האלה תדווח מאוחר יותר, אבל לעת עתה אתה צריך רק מיד להתחיל שירות לקוחות. תחילה לחלק את המצב, אבל רק ואז להתחיל שיתוף פעולה.

הלקוח יהיה לא מספיק?

כמה בנות מפחדים מאוד לעבוד עם גברים, כי אתה אף פעם לא יודע כי הלקוח על המוח וכמה הולם זה. אלכוהול שבו לקוחות מתעללים לעתים קרובות בפגישות, יכול רק להחמיר את המצב. נערות ליווי בתל אביב

כאן אתה יכול להרגיע את עצמך על ידי העובדה כי לקוחות של Esquiters אינם גברים רגילים עם רווחים נמוכים ובינוניים, אבל אנשי עסקים, מיליונרים ואפילו האוליגרכים. הם מראש הם אינטליגנטיים, מנומסים ומשכילים. אתה לא צריך לחכות לצרות. אבל, כמו שאומרים, במשפחה לא בלי פריק, ואפילו בין כזה כזה כזה יכול לבוא לא מספיק. למרבה המזל, יש "רשימות שחורות" של לקוחות, כמו גם על כל אדם, אתה יכול "לשבור" מידע באינטרנט.

אני נתקל בלקמייל?

זוהי בעיה תכופה של צמכרת, אבל רק אלה המזניחים ביטחון ואנונימיות. אם יש לך פרופיל עבודה נפרד, יש כרטיס ה- SIM השני כדי לתקשר עם מעסיקים ולקוחות, מעגלים שונים של תקשורת, אז אתה לא יכול לדאוג כי מישהו יהיה לסחוט אותך ולאיים לספר קרובי משפחה וחברים על מה שאתה עושה.

אם אתה עדיין נתקל סחיטה, אז אתה צריך לפעול קשה ובלא מקרה לא למלא את הדרישות שלה, אחרת אתה תהיה כל הזמן על הוו שלו. פשוט לחסום את חולה בכל מקום שבו זה אפשרי, ולאחר יצירת פרופיל עבודה חדש. כאשר הרמאי מבין כי לא יהיה לו שום דבר ממך, האינטרס שלו יהיה לדעוך במהירות.

החברה תתחיל לגנות אותי לבחירת מקצוע?

למרבה הצער, אנשים הם די שלילי לתפוס את המקצוע של ליסר, ההוצאות מקבילות עם זנות. זה די קשה להסביר לכולם כי האסלה מוכרת את הזמן האישי שלהם, ולא את הגוף. במיוחד דור זקן אגרסיבי.

עם זאת, אתה לא צריך לשים לב אליו. תסתכל על כל זה מצד שני. לא שבת בבית על הורי ויבבנים שאנשים צעירים לא לוקחים בכל מקום, אבל הלכו וקיבלו עבודה. יש לך שכר ראוי המאפשר לך לא רק להיות עצמאית ולממש את הרצונות שלך, אלא גם לעזור לאמי עם אבא בחומר התוכנית. המקצוע שלך מרמז על תקשורת עם אנשים עשירים, מוצלחים וחכמים מאוד אשר ברצון לחלוק את החוויות שלהם. כדי לעבוד בתחום הליווי, משכת את הידע שלנו בתחום ההתנהגות, כל הזמן לומד משהו חדש, מתעניין בפוליטיקה וכלכלה. האם יש בו משהו בושה?

לא לשים לב לדעת אנשים שאינם יודעים את הפרטים של המקצוע. במקום זאת, כל זה הוא עשוי מקנאה, כפי שהם לא יכולים להרשות לעצמם חיים מפוארים כאלה כמוך.

אני לא יכול לעזוב ליווי?

קח דרכון ואילצו אותך אף אחד לא יהיה. בכל עת אתה יכול לקשור, ואת המעסיק אפילו לא יגרום לך לעבוד חודש או שבועיים, כפי שהם עושים במקצועות אחרים.

השאלה היא באחרת, כי פסיכולוגית אתה תהיה קשה להיפרד עם חיים יפים, לאבד את תשומת הלב של גברים ורווחים ענקיים כאלה. עם זאת, אם במהלך ריצה של ליווי, לא לתת לכל הכסף עבור בידור ותיקים ממותגים, ומסודרים סביר של הון, אז אחרי שאתה יכול לפתוח כמה עסקים קטנים אשר יביא לך הכנסה פסיבית. לדוגמה, סלון יופי או חנות תכשיטים. סיכוי גדול שמישהו מלקוחות לשעבר ייקח אותך תחת האגף שלהם יעזור עם העבודה.

כפי שניתן לראות, חוויות ופחדים רבים נפתרים בקלות ולא לשאת סכנה. כל בעיות ניתן להימנע אם הוא אחראי להתקרב לעבודה וארגון של הפעילויות שלך.

Просмотров: 1848 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar