04:08
סקס הנדנדה היכרויות: פרקים שאינם נלקחים בקול רם

הנדנדה היא עישון במין, אשר, באופן כללי, מרמז על חילופי השותפים. באופן כללי, אנשים מובילים אורח חיים "משתנה" - אלה אנשים שאוהבים להיות סקסי פתוח ולדבר ללא כללים רגילים של מונוגמיה. מזה, בסגנון החיים (עוד "ls") יכול, מצד אחד, פשוט ליהנות שתיית במחיצת זוג, בלשון מעטה, לומר סיפורים סקסיים.

התוכן של המאמר שירותי ליווי

1 קיצוניות של סווינגרים - איך זה קורה? 2 איפה למצוא "נוח" swingers? 3 כמו להסתכל מפגשים swingers? 4 מהו היתרון עבור קִיטוֹר? 5 פרוטוקול תקשורת 6 שוק סווינג 7 פסיכוגרופיה קשורה לגיל 8 למה הם עושים את זה?

מצד שני, הם מחליפים שותפים ועוסקים ב"משחק "(פעולות מיניות).

אין בישראל שטח קדם, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל הבין לחלוטין כי היום Escaled רק מלווה את השותף באירוע, תומך ראיון וליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למצב.

סקס הנדנדה היכרויות כפי שהוא התמקד בדיאלוג שבירת ופתוח, הן בתקשורת והן במיטה.

הקיצוניות של סווינגרים - איך זה קורה?אני

בֵּין קיצוניות של סגנונות המשחקים יש דברים כאלה, קוק "חלב Yudar", אשר זה נקבע על ידי העובדה שאף אחד לא עוסק בחדירה cohish כדי לדבר. ב המסגרת של זוג זה יכול לעקוב אחר ילדה מיגדרית מסוימת, רק נוגע, מנשק / בלי נשיקות, בעל פה ולא.ד '.

כל זה זוג עושה אותם כמו כללים, וגבולות עם העדפות דנים בינם לבין עצמם, אבל אז הם מדווחים לזוגות אחרים (או אנשים), אשר הם לִפְגוֹשׁ. זוהי מידה מסוימת של פורמליים, אבל תקשורת ו הסכם הדדי על פעילויות שונות מבטיחים כי בין זוגות לא תהיה קנאה או דרמה. אלה הם איטיים, מתפוררים חומר טוב ביחד.

Swingers, אשר אינם עוקבים אחר פרוטוקולים אלה הם דנים באופן מסורתי וחשופים לאורצ'טיות צדדים לחברה. כך, למעשה, כפי שאנשים רגילים להביע, זה לא משנה איזה זוג, איך להתבטא, ארוך יחסים, בכלל, יכולים למצוא שותפים שרוצים להשתמש בסגנון המשחק שלהם אותה רמה של נוחות.

איפה למצוא "נוח" swingers?2

זוגות נכנסים לאתרים, במועדונים, שנמצאו ברים מקומיים, במסיבות, בתוכניות סגורות במלונות, באתר הנופש ??ב Ls הפלגות. כמה swingers מעדיפים אקראי, כפי שהוצגו לבוא לידי ביטוי, מגעים סקס במועדונים, במסיבות או בסופי שבוע. משפחה, בסופו של דבר, להכיר רק במועדוני הנדנדה.

השאר מעריץ, באופן כללי, כדי לפתח כיצד אנו מדברים כל הזמן, חברויות ארוכות טווח בחברה, שבהם מגע המין מופיעים בשל רמת הנוחות והכימיה עם מישהו. כולם יודעים שזה באמת אוהב כל כך לדבר יש קשר סתום מאוד עם השותף שלך על המשחק, בעוד השאר מרגיש שזה מאיים על המשפחה, ולהימנע ממנו.

במועדונים אנשים מנסים מזנון של יכולות - מן הריקוד הרגיל כדי לראות לשחק עם זוגות אחרים כיצד להתבטא, דרגות נבחרות של פרטיות או חוסר חום. מועדונים - השיטה הבטוחה ביותר של מקבל ניסיון עם אחרים, כפי שהם להבטיח ציות לכללים הנוגעים להסכמה לגעת. מועדונים הם גם השיטה הנפוצה ביותר, סוף סוף להרפות על עצמך מראש של חטאים, כמו החדר מלא אנשים שרוצים לשחק בעקבות שעונים.

כמו להסתכל מפגשים swingers?3

עם אחר הצדדים, מפגשים מוזמנים ללא משחק (למעט מתי כמה נשים לרקוד יחד -. הם עוברים רגילים ברים / מסעדות, והוא נוצר עבור אנשים שמסוגלים ורוצים גם לדבר אין חובות.

שיעורי בית הצדדים הם דומים לסביבת המועדון, אבל עם מספר עצום של חברים ואנשים, אשר פגשת קודם לכן.

רוב קיטור תומך בפרופיל באתר Swingers עבור היכרויות סקס, כגון SDC, Kasidie ??או SLS (הצפנה של אתרי אינטרנט), ומפעם הזמן מדבר עם זוגות באינטרנט, לפגוש, לשתות / לסעוד, ולקבוע מי מהם הם רוצים סוף סוף לשחק. כמה זוגות נוחים לשחק על איך אנחנו מביעים תאריכים ראשונים, אחרים כמו לצפות. כל זה מדווח בפרופיל, במהלך התקשורת הראשונית ובאופן אישי במועד.

לאחר פגישה עם אחרים, swingers לארגן מה נקרא "משוחזרת סקס". ואם כל הערב היה ללא דרמה, פעילות זו מחזקת את הקשר יחסים.

מהו היתרון עבור קִיטוֹר?4

Swingers הסר את היתרונות לא מן הרגעים המיניים שהם מבלים עם אחרים (טוב, אולי, מעט), ובגלל הצמיחה של עצמם ואת משלהם מערכת יחסים. לכן, הם מבלים הרבה זמן בניתוח עצמי שיחות יחד.

בסופו של דבר, כאשר אתה מתקשר עם בן הזוג שלך על איך אנשים משמשים להביע העדפות אישיות, אתה להגדיל אהדה ומודעות. כאשר אתה מדבר על מצבים סבירים הקשורים עם קרבה, עם אחרים, אתה לא מצליח:

תן את היחסים שלך "אוויר", אשר מוביל לחיי מין חשמליים; לחשוף קשיים בשימור ויחסים.

זוג חכם עובר שלבים מעט, כדי לא לשים את זה בעדינות, עומס יתר או אחד, ולא שותף אחר. על ידי אותה סיבה, את swingers האחראי לא לדחוף את גבולות השאר קִיטוֹר.

תקשורת פרוטוקול 5

סקס התנופה היכרויות עשוי להניח את ההקדמה של הכללים החדשים ביותר כאשר הציג כפי שאנו אקספרס, משחק חדש. מ מגוון של סגנונות המשחק, גישות, מקומות, גבולות, העדפות ו t.ד '., תמונה החיים מבקשים מספר עודף של היכרויות. כי זה פשוט קרה, לענות על השאלה הראשונית; "סווינגרים, בסופו של דבר, מדברים, מסתכלים, לכבד זה את זה שאר השאר ברצון להפוך את האג"ח שלהם טוב יותר ולהתחיל את החברים החדשים ביותר. ".

אנשים וארגון בתרבות המרחק, וככל שאף האף כל הזמן אומר חברות מדעיות ניסה סוף סוף לענות על שאלה זו, עם הטיה מסוימת כי יוצר אותם הערכה. את הדיווחים על swingers, בדרך כלל להפגין תנודות באור הטוב ביותר, מדיה פופולרית להפגין quirks ומלכודות, בזה זמן כחברה מחקר שלא מדבר סוף סוף החברה, למעשה, לא, לשים את זה בעדינות, אין את המושג הקטן ביותר של המצב.

In-1, swingers זהים לכל האחרים. אלה חברים מועדון, כמה - רופאים, מנוחה - מכניקה אוטומטית, משטרה, אחיות, רופאים, ספרנים, פולטרטים, רואי חשבון (כן, אפילו אלה ...), כמורה, אדוקט אנשים דתיים, בריכות דואר כמו צבא. בקיצור, swingers לא גזע מיוחד של אנשים שמראים סמל לחברות מזהה אותם כ"אחרים ".

אבל יש משהו שבסופו של דבר מבדיל swingers מכל אחד, כמו גם הוקמה, אחרים בחברה שלנו, וזה משהו, השקפת עולם פתוחה למחויבות היחסים ומיניות בכלל.

Swingers Life Market

אכילה מרתקת נתונים סטטיסטיים דמוגרפיים, אשר, מוסכמים, מתבטא בכתב העת האלקטרוני. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה שנאמר שם לאחר מכן:

רגיל הגדרות של "Swingers" לא קיימים, אם כי ניתן לפרש אותו "הקשר, במה זוג נשוי או זוג המורכב מחסידים היחסים, על פי איך להתבטא, הסכם ההדדי מוחלף על ידי שותפים בלבד מטרות צרבובות ». ואז הם מתארים כיצד לשמור על איך לבוא לידי ביטוי ראשי אהבה יחסים ומונוגמיות חושניות עם התלהבות האהבה העיקרית. אלה אנשים נוטים להיות הכי שמרנים, דתיים, כנים, הכי הרבה פתוח, משכיל, פיננסי מאובטח יחס מאשר האזרח הממוצע.

הפרופיל הדמוגרפי של Swingers מציע כי אלה הם זקנים מ 36 עד 55 שנים, בעיקר עם השכלה גבוהה, נשוי יותר מ 11-20 שנים יש את ההכנסה הממוצעת של תוכן מ 40,000 רובל. במקצועות רבים הוצגו, מעובדים ועובדים לאנשים עם חינוך מקצועי גבוה יותר.

חלקם הועסקו; השאר עבד בארגונים ציבוריים, כגון מוסדות דבש ומרכזים חינוכיים. נתונים דמוגרפיים של מחקר זה עולה בקנה אחד עם פירות העבר.

פסיכוגרפיה גיל par7

דמוגרפיה של מי שמוביל אורח חיים פעיל, כולל אנשים אחרים שהפכו להלן להלן. שים לב: החלק הגדול של הנישואין הוא 10 השנים ביותר.

תוצאות המחקר פורסמו בעיתונאים מדעיים ברחבי העולם. תארו לעצמכם עובדה אחת שהדברית המרכזית מתמקדת בארצות הברית, והיו עדיין כמה ניסויים. אבל המספרים הנישאים על 10 באלף 10:

הגיל הממוצע של סווינגרים: 39 שנים (זוגות); בגידות בגיל העמידה בתחילת סווינגרים: 31.4 שנים (SLS); בחורים גיל העמידה: 35.2 שנים (SLS); רוב 90% של Swingers - בניין בגיל העמידה עור לבן (omouges); כמעט 90% של סווינגרים נשואים או נמצאים ביחסים מתמידים בממוצע 10.5 שנים; זוגות פחות הם bred (בהשוואה עם "מסורתית") בשל שינוי ובגידה; 80% של svenagers, בסופו של דבר, קיבלו השכלה גבוהה (omouges); רמת ההשכלה הממוצעת של Svengers: 14.1 שנה (SLS); Swingers, בדרך כלל לכבוש עמדות מקצועיות או ניהוליות במקצועות שלהם (omouges); רוב שכר swingers הם גבוהים מהממוצע, אחד שייך לכיתה מהממוצע לראש, כפי שכולם יודעים, מנהלים כל כך דוכן (omouges).

מאז עבור swingers הוא לעתים קרובות אופייני לגישה המותרת ביותר למין, אשר לעתים קרובות אופייני לאלה סוף סוף להחזיק את הדעות הליברליות כמו גם חברתי. אבל יש צורך לשים את זה בעדינות, להודיע ​​כי swingers, ולכן, יהיה ביותר "ליברלי" משלהם, כמו כולם, חברתיים ועפים. נראה כי הזוגות אינם הומוגניים מבחינה פוליטית, כפי שכולם חיים, קבוצה. אין ספק, ראוי להזכיר כי מהר יותר, לדבוק באידיאולוגיה מפוזרת, משמרנות ציבורית לליברליזם ולסוציאליזם, ואת האחוז המובהק בכלל, לא, לבסוף, יש דעות.

אולי מסקנות לא הגיוניות כי שמרני אנשים דבקים רציניים, כפי שכולם אומרים, מוסר סקסי ומונוגמיה בניגוד לא ההתנהגות המינית המונוגמית של סווינגרים.

למה הם עושים את זה?8

נראה כי הרוב המכריע של אנשים ב מחקרים גם אמרו כי הם נכנסו לסגנון החיים משתנה הצעה של זוג בן זוג זכר. זה מובן כי זה אפילו יותר קל לנהל חיים סקסיים פתוח, ולא מסתתר מן הזוג, יותר, קַנָאִי. מאז סיום כזה אפשרי, אז התנאים המוקדמים ברורים - הגברת לא היכרויות סקס הנדנדה היכרויות, מה זה אומר שהיא תומכת בהחלטתו של אדם כדי לדבר.

על 2/3 בחורים אמרו את זה הציע הנדנדה שלך השותף שלך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הרבעון לפחות של הנשים הודה בכך האם זה רק בגלל הבקשה של בעלים. קוגניציה של תוקף של התפקיד אדם בסגנון חיים כזה תורם למודעות הכללית ובצורך ניסיון כזה. בנוסף, לעתים קרובות יותר הזכיר את הסיבה גברים וגברות המשיכו להוביל את תמונת הנדנדה, התחברו לראשונה עם לא רצים, כפי שכולם יודעים, מגוון סקסי, הנאה מינית אישי פנטזיה. אשר עבור מופץ יחסי סקסי, רוב האנשים אמרו השתתפות swingers סקס קבוצתי. זה אפשרי כי כל זה יותר, מספר קטן של המשיבים, באופן כללי,, כי מעולם לא החליפו שותפים.

השאר, כפי שרובנו אומר כל הזמן, מעשים מיניים היו קשורים למין אישה, אבל לעתים קרובות בשתי האפשרויות הוא זרמו לתוך שלישיה סקס. גברים לא יכולים להתנגד כמה מאיתנו כל הזמן אומר, ניסיון כזה, כי יש לעתים קרובות יוזמים, אבל לא שולט.

למרות שהתפיסת העולם הציבורית עדיין מתייחסת לעיתים קרובות סווינגרים ומאמינה שיש להם, אנשים קוק חושבים יותר, נישואים שאינם בלתי-מובנים, והם אינם מרוצים מהיחסים העיקריים שלהם, אין כל עדות לתמיכה באישור כזה.

כמעט כל המחקרים מראים את זה, אולי אנחנו עדי ראייה, כמו אנשים רבים חושבים, הפרדיגמה החברתית החדשה ביותר לגבי הדינמיקה של הנישואין ואת המין החריפי, כפי שכולם יודעים, הסכם הדדי. אולי הנדנדה מובילה לעקרונות של יחסי משפחה ולשנות, כמו אנשים רבים חושבים, הציפיות הרגילות של monogamy נשוי. ברצוני לציין כי בעיצומו של הכוכבים של עסקי השעשועים פופ, ישנם גם אנשים הטוענים רצונם בגלוי לשותפים שינוי. מכיוון שזו היתרון של מקרה "דמוקרטי" לתשוקות מיניות, נוכל לדבר עליהם בגלוי, כפי שאמרתי כל הזמן, קרובי המגש.

מייגן פוקס עם בעלה סיכם הסכם על סוווגרי, שם Scanzo, כי, לשים את זה בעדינות, בגידה לא נחשב איך כולם אומרים, כך, אם שניהם משתתפים בו. ייתכן שבמילים אחרות, היכרות הנדנדה נאלצו ליהנות. אבל ביל קלינטון היה לעתים קרובות עם אשתו ג 'ניפר Flauers, כי בן הזוג החליף את עיניו והפך לסבית.

בישראל אין דעות קדומות כאשר ההצעה באה בפעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כל אחד מבין כי בתורו, eSquiten רק רואה את הלקוח במקרה, מספק ראיון וליווי אישה VIP בכיתה ישמש סימן של מעמד ציבורי.

בשביל אף אחד לא סוד הוא כי ג'ולי באופן כללי, הפעם הראשונה ביחסים פתוחים, להיות לא Swingers, אנשים חופשיים. כפי שלא היו מוזרה, אבל דמי מור וקוצ'ר החלו להתאמן סקס הנדנדה. כפי שלא היה מוזר, אבל יהיה להרגיע את אשתו, כפי שאמרו רבים, ג'ודי פינקט בגלוי, בסופו של דבר, אמר ב לחץ על כנסים שהם מוכנים לישון עם נקבוביות אחרות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני עוזר לזוגות כדי לעצב את הקשיים בכמה מתבטאים, חיים סקסיים.

לא כל הזוגות מרוחקים למין הנדנדה היכרויות. ויותר ממחציתם אינם מנוהלים באחריות הנופלת. לכן, לפני שהוא לפתות לתוך המיטה של ​​אנשים של צד שלישי ולשנות שותפים, אתה צריך לשקול את כל "עבור" ו "נגד" שלוש פעמים. באמת, swingers סקס הוא רמה שונה לחלוטין. אנשים ללא כל קומפלקסים מרגישים כאילו הם נפלו לתוך פורנו, ולבסוף ליהנות זה אווירה. אבל דברים לא יודעים את העובדה שיש בדיקות דומות. קנאה לעתים קרובות לוקח סוף סוף, ואחד השותפים כבר לא יכול להסתכל על חצאי שלהם כמו קודם.

Просмотров: 655 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar