11:12
טיפים וכללים של המין הראשון לבנות

סקס ראשון הוא אחד המרגשים ביותר אירועים מביכים בחייו של כל אדם. אתה רוצה שכולם ילכו אידיאלי - זה למה לחצת על מאמר זה ברגע שהם קוראים אותו כותרת.

התוכן של המאמר

1 16 טיפים למין הראשון

האם אתה מוכן לגלות את הסוד של הפעם הראשונה המושלמת?

* drumroll *

אין סוד. סקס בעיקרון הוא רק לעתים רחוקות קורה "אידיאלי", ובראשונה ודיכוי.

אין כללים במין. לא "נכון" ו "לא בסדר" דרכים לקיים יחסי מין.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים זרקו ניחושים לא מדויקים כי ליווי הוא משהו היום הוא משהו שנאלץ, בהתחשב מה צריך להיות שותק. עכשיו יש כמה אנשים שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שיתוף עם זנות.

הכל תלוי בהעדפות אדם בטון.

אין ספק שכבר ציירתי בראשי תמונה של הפעם הראשונה המושלמת. זה נעזר על ידי סיפורים של חברים "מנוסים" וסצנות אהבה קבועות בקפידה מהסדרה. אבל מה לתפוס: הקולנוע אינו חיים אמיתיים, וחברים לפעמים אוהבים לייפות צייר מידע.

איך לעשות את החוויה הראשונה נעימה ככל האפשר? ב זה יעזור לך את העצה של sexopathologist ונסה מרין פסיכותרפיסט ניקול Tammele.

16 טיפים Sex16

דבר

זה באמת מאוד וחשוב מאוד. "לשיעורים סקס הביא לך הנאה מקסימלית, אתה צריך ללמוד לדבר איתו שותף על הרצונות שלו, הצרכים וההעדפות שלו, "אומר מומחה סקס ג'יג'י אנגל. מה עוד אתה צריך לדבר? שזה סקס פירושו הן עבור שניהם ועל איזה סוג של יחסים אתה. לא רע זה יהיה גם לדון בשאלות של יחסים monogamy ופתוח.

Engle מציין כי אין צורך לדון בכלל זה הכל על התאריך הראשון או מיד לאחר מתיו עם מישהו ב tinder. תן לכל דבר.

לא לחקות

תרבות הפופ קרעה במוחנו את הרעיון שהבנות במיטה חייבת לגנוח ולרעוד, עומדת מעט לגעת. הרשעה זו יכולה לפגוע ברצינות הן ילדה והן בת זוג.

אין צורך לשים מטרה להשיג אורגזמה בכל מחיר, שלוש דקות ו -12 שניות לאחר תחילת הפעילים פעולה.

Tamlelo מסכים עם זה. אין צורך לשחק סצנות. בנות רבות לא חותמות אורגזמה, קיום יחסי מין בפעם הראשונה זה נורמלי.

"אם אתה מחיק את אורגזמה, אתה תהיה שם קשה יותר בעתיד כדי לדון הרצונות שלך ואת הצרכים עם שותף, "מזהיר Tamleleo. בנוסף, זה קל מאוד להתרגל. תארו לעצמכם איזה זעזוע השותף יחווה, אם חודשים לאחר מכן, "אורגזמית" סקס תוכלו להגיד את זה בכלל מעולם לא הגיע לשיא.

לִשְׁאוֹל

הראשון הוא סקס או החמישים - לא כל כך חשוב. אין צורך לחשוב שאתה יודע את הגוף של השותף הוא טוב יותר מאשר הוא עצמו. החברים שלך I חברות יכול לחלוק באמת סיפורים מדהימים על איך הם הביאו אותם לאורגזמה של הבנות והחבר'ה שלהם. אבל ... זה היה מרוצה?

לשאול שאלות. כמוהו / שלה בעל פה סקס באמת? מה עם מוסיקה במהלך יחסי מין? שואל שאלות I חילופי הרצונות שלך, תוכלו לזכות, להתקרב זה לזה, הצג את השותף שלך כי לא אכפת לך. כל זה איך זה בלתי אפשרי משפיע על איכות המין.

הכאב אינו נורמלי

"רוב הבנות הן בטוחות כי סקס ראשון חייב להיות כואב. אמנם למעשה, כאב חמור להיות פשוט לא חייב, "אומר טמלו.

היא מוסיפה שמאות בנות פנתה אליה עם סיפורים על סקס ראשון, כמשהו כואב מאוד. "הוא כאילו מיהר לתוך קיר לבנים ", - תאר בנות. אבל זה לא בדיוק מה שאתה חייב להרגיש. סיכה הוא בהחלט mestlately mast hav, במיוחד עבור הראשון מִין. אם תחושות כואבות לא להפסיק, זה שווה ייעוץ עם הגניקולוג שלה. אתה צריך לדעת אם יש לך vaginism - זה מדינה, אשר באמת עושה את זה קשה לחדור כלום הנרתיק. דירות דיסקרטיות בקריות

שריפה וגירוד במהלך או אחרי סקס הוא עוד אחד סיבה להתייעץ עם רופא.

הדם לא יכול להיות

יש אדם שלא שמע על כך Myfe? בינתיים, הוא רק מוסיף פחדים ויישר לבנות מתכונן לראשונה בפעם הראשונה.

כן, כמה בנות באמת נצפו מְדַמֵם. זה קורה כי קרום הים (בתולה עוגה) מְתִיחָה. אבל זה לא אומר שיש לך (השותף שלך) הכל יהיה בְּדִיוּק.

יותר מ -50% מהבנות דימום לא נצפה. ראשית, כי המבנה של splava בתולה - דבר בודד. ושנית, כי קרום הים יכול למתוח את הזמן של שיעורים רגילים, בכל דרך עם סקס לא קשור.

דימום אחרי סקס יכול אפילו להיות נצפה בנות מנוסות. לכן, מתחיל לנהל חיי מין פעילים, אתה צריך בחוזקה להתיידד עם חומר סיכה.

לא להשוות

להיפטר הציפיות המום. אולי ב ראשית כל.

וכאשר צעד זה עבר, להימנע מ חרטות. לא צריך להסתכל אחורה וגלגל את עצמך לכל דבר.

"מה אם אנחנו חלק? למה אני כן חיכיתי זמן רב והחלטתי על זה, נותן לי את הפעם הראשונה לאדם הזה?" - כגון מחשבות לרדוף הרבה בנות. ועל כל אלה פאניקה גבירותיי, המועצה כזה: תהנה היום של היום. וגם אם היחסים עם הראשון שלך גברים מתאימים לסיום, אתה לא צריך לדאוג. יהיה לך נפוץ נעים זיכרונות.

אמר?

אף אחד לא יכול לדרוש לך דוח מלא של מספר השותפים שלך. בין אם הם היו חמישים או לא היו בכלל - זה המקרה האישי שלך. אתה לא חייב לתקשר מישהו "המספר שלך".

קיום יחסי מין בפעם הראשונה, האם זה שווה לדבר שותף על חוסר הניסיון שלך? זה נשאר לפי שיקול דעתך.

איסוף מוכן מתכנן לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. עם זאת, זה בהחלט לא רק הצדדים החיוביים בעת עבודה.

אם הבחור או הנערה אחרי ההודאה שלך תהיה מחוספסת איתך, זה לא שווה כועסת. שקול כי יש לך בהצלחה מנע ניסיון לקיים יחסי מין עם אדם, וזה לא שווה את זה.

בִּטָחוֹן

אתה כל כך מתוח מאוד, למה עדיין לדאוג לגבי הריון אפשרי או sti? לדון שאלת אמצעי מניעה מראש - זה מאוד חשוב מאוד. זכור כי גלולות אמצעי לא יוסרו אתה מזיהומים - לטפל בקונדומים.

משאלה

"הקפד להגדיר בהתלהבות על כל מה שאתה מתכנן לעשות יחד. אין צורך להסכים רק על משהו. אתה באמת צריך לרצות את זה, "מארין מזהיר.

ולזכור איזה דבר אחר: יש לך זכות מלאה מסרבים להמשיך כל פעולה אם אתה לא אוהב את זה. אותו הכי חל על השותף שלך - אתה צריך ליהנות התהליך.

נְשִׁימָה

על מנת לקבל מקסימום ממין תענוג אתה צריך להתמקד ברגשות שלך. "נשימה עמוקה תעזור לך להיפטר מחשבות מסיחות," מייעץ הוֹרָאָה.

נשום עמוק ולהרגיש כמו שלך גוף לפעולות שותפות. אגודל בשיער, ידיים על הירכיים, שותף לנשום על העור - מרגיש וליהנות.

אַקדָם

ככל שאתה נרגש יותר, הכל טוב יותר יהיה לעבור. מין אוראלי, ליטוף ידני, נשיקות - לשלם תשומת לב Proudsee.

"בנות מעדיפות לקבל אורגזמה ממין אוראלי או ללטף אצבעות. לא לזלזל בפרקטיקות אלה, "אומר ימית.

רוב הבנות חותמות אורגזמה מ גירוי של הדגדגן - רק החדירה היא לעתים קרובות לא מספיק.

השותף הנאה

לדאוג לגבי חוסר הניסיון שלך בסדר גמור. אבל הטכניקה היא לא חשובה כמו תשוקה כנה לספק את ההנאה של המחצית השנייה.

"אנשים רבים חוששים לעשות משהו לא בסדר בזמן מִין. אבל תאמין לי - העיקר הוא שיש לך התלהבות. אם אתה כנה מעוניין להכין שותף נעים, הוא יבחין בכך. וזה יעשה סקס אפילו יותר טוב, "מבטיח מרינן.

שאלות כמו "האם אתה אוהב כשאני עושה כאן לכן?"או" איך אתה אוהב את זה?»הכל יאפשר תקשורת ולתת לך שותף הזדמנות להביע את אישור (לא) שלו בצורה רכה.

זה לא מבקרים

משוב חשוב מאוד. אם אתה באמת עושה שמור על נעים של השותף, אתה רק תשמח לשמוע זוג הוראות ספציפיות. ולהיפך.

חוֹמֶר סִיכָּה

לא צריך להיות מטופל עבור חומרי סיכה איך כמה בַּלֶט. הם עושים סקס יותר בהירים יותר נעים יותר. בחר כל חומר סיכה שלך טַעַם. אתה יכול להתחיל עם חומרי סיכה על בסיס ימי או סיליקון.

חשוב: חומרי סיכה מבוססי נפט לא יכול השתמש עם קונדומים לטקס.

לְהַחטִיא

יבואולציה מוקדמת, הפין האיטי או חוסר היכולת להשיג אורגזמה לא אומר את זה איתך או השותף שלך משהו לא בסדר. בנות רבות במצב כזה מתחילים לערוך את עצמם: "אני לא מספיק מרגש אותו? האם עשיתי משהו לא בסדר?-

חבר'ה מודאגים באופן טבעי לא פחות.

מה לעשות במצב כזה? אין צורך להתמקד במה שקרה. בנוסף, עדיין יש לך כמויות אינסופיות של ניסיון. העיקר הוא ליצור אמון בצמד להיפטר גירויים חיצוניים מפריע להירגע.

זיקוקים לא יהיה

כל אלה melodramas ותוכניות טלוויזיה מ "Netflix" הם overestimated מחכה לצעירים ממין ראשון. אבל אתה כבר מבוגרים צריך להבין שהסרט אינו מציאות. המוסיקה לא תפנה בפני עצמה מימין רֶגַע. התנועות שלך יהיו מביכות. ואתה יודע מה?

זה בסדר.

הציפיות מועצות לעולם לא כלום טוב עוֹפֶרֶת. לכוונן כדי לקבל חוויה חדשה מעניינת.

לא חושב.

להרגיש.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס ראשון לבנות - אירוע מרגש. וגברים מחכים לו עם פחד גדול עוד יותר. אם נשים בכלל הן פחד אחד - כאב בתהליך Defloration, אז לגברים יש מגוון שלם של "בעיות" ומתחמי. זהו גודל הפין, ואת החוויות על העובדה כי "לא לקום, וחוסר יכולת לזוז כראוי. עם זאת, בפעם הראשונה הוא עדיין לא נמנע, ותסיסה נוספת רק להחריף את המצב, להגדיל באופן משמעותי את ההסתברות של חוסר זקפה או שפיכה מוקדמת. אני ממליץ להזהיר שותף שיש לך הראשון. עזרת הרצון הזה כדי כראוי להגדיר היא ולמלא את המשימה כמו באיכות גבוהה ככל האפשר.

Просмотров: 107 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar