04:29
לוח זמנים לריקוד מרגרה

סופי שבוע נשמרים לרוב בשביל ליהנות. פעילות אחת להפעלת סוף שבוע היא לבלות עם חברים בבר מרגריטה.

בימי שישי, לולה דואגת לרוב להזמנת הכרטיסים ולהכין את מסלול הטיול שלהם. הם בדקו ביקורות על ברי מרגריטה שונים והחליטו ללכת לאלוהה ליליקוי הפעם."

סיפור אחורי משלו על לוח הזמנים של הריקודים של מרגריטה ביחס לחיים שלך: כן, כולנו יודעים שסופי שבוע נועדו להירגע, אבל ימי שישי נראים לא שלמים גם ללא טיול מהנה.

החל מסוף המאה ה-19, מכונות מזל לשולחן וקונסולות יוצרו לעתים קרובות למכירה לבתי בושת שהציבו את המכונות במקום לשימוש הלקוחות. עובדי מין המועסקים בבתי הבושת יכולים לפגוש לקוח חדש, להגדיל את הרווחים שלהם עם לקוח לטווח ארוך או למצוא נחמה אצל לקוח קבוע.

ריקוד מרגריטה היא מסיבה שבה אנשים אוהבים להפיק ממנה את המקסימום על ידי ריקוד ושתייה מול התקליטנים הבולטים ביותר, המארחים את האירוע הזה. אבל האם אי פעם היית סקרן לגבי מתי האירועים האלה מתרחשים? ובכן, אל תחפש עוד; ריכזנו סדר יום ללוח הזמנים של הריקודים של מרגריטה, שבתקווה יעזור!

לוח הריקודים של מרגרה מלווה בתדירות הדוקה לאורך כל שנת הלימודים. זה מתחיל בספטמבר עם שלושה אירועים גדולים יותר ולאחר מכן ככל שהזמן מתקדם, מוקדם מהתאריך המקורי שלו אבל לא עד סוף נובמבר, שם יתקיימו ארבע מסיבות ריקוד מרגריטה. בדצמבר יש חמישה שמתקיימים בימי שישי בלבד, הם עוברים את השבוע הראשון של ינואר. היום האחרון יהיה 3 בפברואר בבית בגרית; הקפד לצאת אם אתה יכול להתגבר על חופשת הסמסטר שלך!

להקת הריקוד מרגרה מספקת שיעורי ריקוד כדי לעזור לרקדנים להיות בשיא המשחק שלהם. הם גם מתהדרים בלוח זמנים שבועי של הפעלות ריקוד עם הרבה משבצות זמינות.

רקדנים שמחפשים ללמוד ולפתח את כישוריהם צריכים לקנות מנויים בסכום מוגבל.

לוח שיעורי הריקוד של מרגרה כולל מפגשים המכסים את היסודות למי שמחפש הכשרה ברמה תחרותית בריקודי בטן וג'אז.

מרגרה הופיעה בערים כמו לוס אנג'לס, שיקגו, פילדלפיה וג'קסונוויל.

שמונה ערים בעלות מזל שתפסו את צוות הריקוד של מרגרה ב-2018 צוינו להלן.

1. לוס אנג'לס

2. שיקגו

3. פילדלפיה

4. ג'קסונוויל

5. דטרויט

6. בוסטון https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Tel-Aviv.php

7. סיאטל

8. בולטימור

הנהלת מלון רויאל מרגרה תשתף פעולה עם מדריכים אורחים ידועים מהודו ומחוצה לה, כדי להציג מגוון סדנאות, שיעורים והדגמות באולם האירועים מרגרה.

כאן תוכלו למצוא את לוח הסדנאות של LAL DANCE לחוויה של מעורבות מדהימה במהלך החגים הקרובים כמו חג האהבה, ראש השנה

של Baba Ganesh Ji, Sweet Valentine's Day וערב אירוע דיוואלי.

Просмотров: 62 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar