סוכנויות ליווי הן סוכנויות המספקות ליווי ללקוחות. הם משמשים לעתים קרובות על ידי אנשים שלא רוצים להיראות עם זונה ובמקום זאת רוצים לשכור מישהו שיעשה עבורם את העבודה. ניתן לשכור מלווים לצרכים רבים ושונים, החל מלווי, לאירועים חברתיים ועד לשירותי מין.

סוכנויות ליווי קיימות מאז סוף המאה ה-19. הראשון הוקם ב-1878 בפריז על ידי שארל-אוג'ן בובישן וצ'רלס-אנטואן ז'ורדיין. דירה דיסקרטית באשקלון

סוכנות ליווי היא עסק המספק ליווי ללקוחות תמורת כסף. זה ידוע גם בתור שירות ליווי. סוכנויות ליווי משמשות בעיקר גברים שיש להם רצון לחברה נשית ונשים שצריכות לשלם את החשבונות שלהן. הסוכנות תעמיד לרשות הלקוח מלווה לפי בחירתו בהתאם לדרישותיו, כגון גיל, לאום, מראה גופני ונטייה מינית.

סוכנות הליווי הראשונה נפתחה בקליפורניה ב-1962 על ידי גברת אל ... Читать дальше »

Просмотров: 66 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

סטריפינג הוא תהליך של הסרת תוכן מאתר או בלוג.

הסיבה הפופולרית ביותר להפשטה היא הסרת ספאם, מודעות ותוכן לא רצוי אחר.

הוא משמש גם כדי להקל על אופטימיזציה למנועי חיפוש על ידי הסרת תוכן משוכפל ודפים ישנים.

סיבה נוספת להפשטה היא שזה יכול לעזור לך להפוך את האתר שלך למהיר יותר על ידי הפחתת מספר הבקשות שמתבצעות בעת טעינת האתר שלך.

הפשטה היא פעולה של הסרת בגדיו של אדם בצורה סקסית. זה יכול להיעשות לארוטיות, כחלק ממשחק מיני או משחק מקדים, או כחלק מחשפנות.

להלן כמה טיפים כיצד להפשיט:

- התחל עם החולצה שלך, ואז הסר את החזייה.

- הסר את החצאית והתחתונים יחד.

- שמור על קשר עין ושמור על חיוך ... Читать дальше »

Просмотров: 61 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף חושנית המדגישה מודעות, הנאה וחיבור בין שני בני אדם.

המילה טנטרי נגזרת מהשפה ההודית העתיקה של סנסקריט ומשמעותה "להרחיב או להרחיב". עיסוי טנטרי מתמקד בהארכת חווית ההנאה. המטרה היא להאריך אורגזמה, להישאר במצב עוררות מוגבר למשך זמן רב ככל האפשר.

עיסוי טנטרי יכול להיעשות על ידי אדם אחד או על ידי שני אנשים העובדים יחד; זה יכול להיעשות עם או בלי בגדים. זה יכול לקרות בביתו של אדם, בחדר מלון, בבניין משרדים - באמת בכל מקום. טנטרה אינה עוסקת בדבר אחד במיוחד; מדובר בחקר כל היבטי החיים ופתיחות לחוויות חדשות.

עיסוי טנטרי הוא סוג של עיסוי שמטרתו להגביר את המודעות של הנמען לגופו ולתחושות שהוא חווה. זה גם מעודד הרפיה, תשומת לב וחושניות.

זוהי צורה חושנית מאוד של עיסוי הכוללת משיכות איטיות, מגע עדין וגירוי החושים. זה נקרא גם "מיני ... Читать дальше »

Просмотров: 78 | Добавил: tammara1qfbo | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)