01:16
כיצד להתקין את תג המחיר עבור שירותים, עובד בליווי

בחירת מקצוע פנאי, בנות פנים תג מחיר. זה קשה לא לטעות בעת פיתוח מחיר. אם עלות השירותים נמוכה מדי, תצטרך לשרת הרבה לקוחות ולעבוד ללבוש ללכת לרמת ההכנסה הרצוי, עם תג מחיר גבוה הזדמנות מצוינת להישאר ללא לקוחות, כי אף אחד לא רוצה לשלם א הרבה כסף כאשר יש אפשרויות זולות יותר.

בנוסף, שאלה זו רלוונטית כאשר המכשיר בסוכנות. טירונים מפסיק לא יודע את שיעורי בשוק עבור שירותי פנאי ולא יכול אפוא השופט כראוי כמה ההצעה של המעסיק היא רווחית. במאמר, לבחון כיצד להעריך כראוי את העלות של הזמן שלך, תוך התחשבות כל הגורמים. נערות ליווי בחיפה

ללמוד את מצב השוק

בתור התחלה, יש צורך להציג את המצב ולמצוא את המחיר הממוצע של השירותים של Esquiten. אתה יכול לעשות את זה על ידי ביקור באתרים של סוכנויות ליווי ודפי פרסום של בנות שעובדות על עצמם. אבל לא תמיד, מידע זה יכול להיות ברשות הציבור, במקרה זה, אתה יכול לבקש מחירון על ידי כתיבה מן המספר השמאלי על ידי צירוף ללקוח.

מצא את המחיר הממוצע של העיר, repevel ​​של נתון זה. בהתבסס על נתוני המקור ואת צרכי הלקוח לבנות, לבחור את הסכום האופטימלי שעבורו אתה מוכן לבלות זמן עם אנשי עסקים ומיליונרים.

גורמים המשפיעים על עלות השירותים

בתחום הפנאי, כל הבנות אינן שוות. לחלקם יש יתרונות משמעותיים על נהרות המאפשרים להם להרוויח הרבה יותר.

גיל

זוהי אחת מהגדרות המפתח. לא משנה מה יותר רעננות ובנות בקרב לקוחות מאשר יותר נשים. זה קשור גם לעובדה כי בנות צעירות הגיעו רק פנאי, הם צעירים, טרי, אנרגטי. מעמד גברים מעריכים בלעדיות, הם אוהבים את "חדש" נאיבי בנות "חדש" אשר לא ברישומי "חיים" ולהתנהג הכי טבעי.

עם הגיל, העלות של השירותים של eScrat יש טיפות, אבל זה לא אומר שהם הופכים ללא דורש. ישנם גברים המעדיפים לבלות זמן עם גבירות חכמות והבנה של קטגוריה 30+.

מראה חיצוני

יופי - הנשק העיקרי של מפסיק. אם יש לך פנים חמוד התינוק (Babi עושה), צללית דקה, גידול מודל, שיער ארוך (רצוי טבעי) וציצים טבעיים, אתה יכול גם בבטחה להתפוצץ תג מחיר, כי זה מעשי סוג של הלקוחות הפופולריים ביותר של הלקוחות.

"לא מפחד!"איך?" או 'מה... איך למצוא בחורה...

נוכחות של פלסטיק, התעללות של נהלים אסתטיים, איפור קבוע, קעקועים, פירסינג, צבע בהיר (לא טבעי) צבע - כל זה לא בירך על ידי הלקוחות ולכן משפיע על עלות השירותים. תשומת לב מובהקת שווה לשלם שדיים סיליקון ושפתיים Beotox - נוכחות של כזה "התאמה" באופן אוטומטי מקטין את העולות על דרגה נמוכה יותר מאשר המתחרים ומשליל אותו עם האפשרות לעבוד עם האוליגרכים האמיתיים ומיליארדים. הנערה הטבעית והטבעית ביותר, כך היא יכולה לבקש כסף לפגישה.

נוכחות הדרכון

עבור לקוחות מסוימים, זהו גורם חשוב כי גברים רבים כמו להזמין יופי על טיול זר לתחביבים משותפים. הלקוח חשוב עבור הנערה ללוות אותו בכל מקום ותמיד, ולכן נוכחות של דרכון ויזות במדינות אירופה היא יתרון משמעותי על פני הנהרות, אשר בהתאמה משפיע על העלות. כי ניידות של ליסר, גבוה יותר השירותים שלה מוערכים.

פּוֹפּוּלָרִיוּת

בתחום הליווי, הפופולריות והזמינות של regalia לשחק את התפקיד האחרון. אני רוצה לבלות עם בנות פשוטות, אבל בלוגרים, ספורטאים, מדיה, זוכים של תחרויות יופי ועוד. הביצוע הפופולרי ביותר, יותר זה יכול למכור את הזמן שלך. להירגע עם "בלעדי" escrosage, מיליונרים ואנשי עסקים מוכנים לשלם כסף גדול מאוד.

סוג של תעסוקה

אפילו הדרך להרוויח כסף בתחום הפנאי משפיע על המחיר. ככלל, ליווי עצמאי עלה קצת פחות מאלה שעובדים בסוכנויות ובמנהלים. זאת בשל העובדה שבמקרה השני, הנערה מחלקה את ההכנסה שלה עם מתווך והסכום הסופי של תשלום השירותים הוא קצת יותר. עם זאת, זה לא אומר כי סוכנויות עובדים מקבלים יותר של עצירות אלה מחפשים לקוחות עצמם. שולחן העבודה לפעמים נלחם עם בנות אחוז עצום (עד 70%) בגלל איזה חודש הם מרוויחים הרבה פחות עצמאית ליווי. הכל תלוי בתנאי החוזה עם מתווך בטון.

שירותים נוספים

המלווים מוכשרים יותר, וככל שהוא מוכן לעשות עבור הלקוח במהלך הפגישה, כך מחיר גבוה יותר. לקוחות רוצים להירגע ויש לי זמן טוב להירגע, ולכן יוזמות בנות יכול להרוויח הרבה יותר ממהרים ומשעמם יריבים.

אם אתה יכול לעניין את הלקוח משהו, כדי להציע משהו בלעדי ומעניין באמת, זה בהחלט יבחר בך בתור בן לוויה לערב ובזכות בנדיבות על המאמצים.

למה לא להשתתף במחיר

כמה בנות מפחדים לבקש משלהם ואת השירותים שלהם כי הם מרגישים כי הלקוחות לא ישלם הרבה, אבל יבקש אפשרויות. כאן, יש צורך לקחת בחשבון צל חשוב כי שירותי ליווי הם רחוקים מן הנאה זולה גברים הכנסה נמוכה לא יכול להרשות לעצמו כזה מותרות מאשר הערב של יוקרה של החברה של אישה.

הלקוחות העתידיים שלך הם אנשי עסקים, מיליונרים ואפילו אוליגרכים אמיתיים שיש להם מספיק כספים כדי לאפשר את כל הטוב ביותר. יש להם בבירור קבוע בראש כי טוב לא יכול להיות יקר, ולכן הם אפילו לא רואים את הבנות של קטע המחיר הנמוך כי הם רואים אותם לא ראוי מעמדם.

כאשר הלקוח רואה כי תחנות הם תווית מחיר הגון, הוא מבין שזה באמת מנוחה מפוארת עם זה. התקנה של מחיר גבוה, אתה לא מאבד את הלקוחות שלך, אבל לבחור את אלה שאינם מרוויחים מספיק זמן לבלות איתך זמן. אבל, כמובן, לכל דבר יש גבול, וזה לא שווה ללכת מבישול במקרה זה. כראוי מעריך את ההגדרות שלה, ללמוד את מחיר השוק ולבחור את העלות האופטימלית של השירותים שיתאימו לך. בכל מקרה, תג המחיר תמיד יכול להיות מותאם. אל תשכח שאתה מוכר את הזמן האישי שלך, כי אתה רק להחליט כמה אתה רוצה לנצח, כי התחום של שירותי ליווי לבוא לשפר את המצב הכלכלי ולבצע חלומות של היקר.

Просмотров: 121 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar