17:27
הקונדום נשאר בתוך - מסוכן ומה לעשות

במהלך יחסי מין, כמו אנשים נהגו להביע, כמה זוגות פנים הבא לא שלם: איכשהו הקונדום בשימוש על ידי השותף, מעושן מחליק וסחוט בפנים. ומה כרגע לעשות משהו? לידיעתך זוגות באהבה - ניהול Kutsa על מה לעשות, ולא קונדום נשאר בפנים.

תוכן סעיף

1 שלב מספר 1: שמור על שקט 2 אמצעי זהירות 3 שלב # 2: שנקח דרג 4 שלב מספר 3: נסה לדחוף החוצה 5 שלב מס '4: עזרה אחת 6 שלב מס '5: עזרה מיוחדת 7 שלב מס '6: אבטחה - בהתחלה 8 שלב מספר 7: לעולם לא שוב 9 קונדום נשאר בפנים: סכנה בריאותית

שלב מספר 1: שמור Calt_11

למרות שזה עצה עשויה, כביכול, זה אולי נראה לבונדה, כפי שכולם יודעים, טבעי, ב המציאות, ולא מעבר לגברת, הנרתיק או מעבר אחורי להתכווץ למטה מה הופך את תהליך הסרת הקונדום אפילו יותר מסובך. מטורף פאניקה משודרת היא, באופן טבעי, תגובה טבעית לחלוטין למצב כזה, אבל רק רגוע ורוגע יעשה פתרון קושי. הקפד לשמור על קונדום בתוך עצמך ארוך מאוד, אבל חצי שעה שום דבר לא ישתנה - לתקופה זו, מאה אחוז יכול להירגע. בשלב זה אתה יכול אפילו, לשים את זה בעדינות, לקחת מקלחת חמה או אמבטיה - זה יסייע סוף סוף להירגע את הגוף.

אמצעי זהירות I

לפני כן, הוא התחיל לנסות להסיר קונדום מבפנים, להלן הקפד לשטוף את הידיים שלך - זה צעד רגיל, לשים את זה בעדינות, מסייע להפחית את הסיכון של מקבל חיידקים בגוף. חתכים או כיבים פתוחים על האצבעות הדרושות סגור טיח. בעיקר גם לשמור בראש הסכנה המיוצגת זמן רב נראה שזה ציפורניים חדות - הם יכולים פשוט לגרד את הפנים נַרְתִיק.

שלב # 2: להעריך את המצב _2

ראשית, הגברת אולי אפילו לא חושבת על זה בתוך הנרתיק שלה מסתיר קונדום, בדיוק כפי שהוא לא מרגיש את סוואב אחרי זה 100 אחוז מוכנס. בשלב זה, בעיקר, לשים את זה בעדינות, כדי להעריך את המצב, באופן כללי, כדי להבין אם ניתן להשיג בזהירות לשלוף קונדום עם האצבעות שלך.

כדי לעשות זאת, אתה יכול לחוות squatting, לשים את הרגל על ​​מושב האסלה, לעמוד על ארבע, ולאחר מכן אצבעות לא צוינות (עם מסמרים חתכו) כדי לנסות להוסיף קונדום. במקום זה עשוי להיות לחוות בזהירות הוק קונדום כדי להתעלם ממנו. איך זה ייעשה, אתה יכול להמשיך להסרת קונדום עם אחד או 2 מלוטש.

בשום מקרה לא להשתמש באובייקטים זרים (פינצטה, מספריים, מקלות אכילה ולא.ד '.). חפצים חדים לא רק, באופן כללי, יכול ברצינות כדי כך לדבר עם נזק הנרתיק, ולכן לומר תקוע בפנים.

שלב מספר 3: נסה לדחוף out_3

אלא לנהל לגשש קונדום עם קצות אצבעות, הגיע הזמן, בסופו של דבר, מנסה לדחוף אותו. במקום הקונדום הוא תקוע הכביש האחורי לעבור, אתה יכול לחוות בסופו של דבר, להיות מתורגל. במקום זאת הקונדום נמצא הנרתיק, יש צורך להשתמש בשרירים כי הגברת בדרך כלל משתמשת להולדת התינוק - לעשות את זה קל יותר בעמדה עומד או יושב על כְּרִיעָה. בניסיון לדחוף את הקונדום מן הנרתיק אתה צריך מאוד שרירי נשימה מאוד - הוא חייב, בסופו של דבר, לרדת או לצאת.

שלב מס '4: שותף עזרה _4

זה נראה כאילו כולם יודעים טבעי, אבל לא לבלבל עזרה בת זוג. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה הוא די עזר לדחוף את הקונדום, הוא צריך לעזור למשוך אותו משם. אתה יכול בבטחה לשאול את השותף למתוח את העזרה שלך - האם הוא יכול בקפידה לקבל קונדום.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר פגום של מידע זרקו שיפוט שווא כי ליווי - כל זה משהו, ברירת המחדל, כך, עובדה זו היא לשתוק. אבל כאן כמה יחידות יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל במקרה האחרון, השותף יוכל תסתכל על מה שקורה (בעוד לבד צריך להיות נשען או, בסופו של דבר, לעשות איזה מיקום אסטרטגי של מראות) ולתקרב לבעיה תחת עוד זווית. פשוטו כמשמעו.

שלב מספר 5: מומחה עזרה

בעיקר, בסופו של דבר, לחשוב על זה אפילו הקונדום אפילו נשאר בפנים, זה לא יינות של מישהו, אבל רק אחד מהם חושב, תופעות לוואי של פעילות מינית. לֹא זה שווה לקחת את זה גרסה חולה כאל סימן, כמו רבים חושבים כי עם הנרתיק או משהו משהו לא בסדר איתך. מצד שני, ולא אחד השותפים מאשים את השותף האחר בזה - זהו סימן, כפי שאנו מביעים את זה זוג, זה צריך להיות פתוח לדבר על חיי מין.ויקטוריה פומנה

אין דבר מביש כי הקונדום תקוע פנימה - בשום מקרה לא צריך להיות נבוך, פונה אל המיוחד. יש לציין כי לא הצליח להיות כדי לקבל קונדום ללא עזרה של אחרים, אתה לא צריך לנסות לגשת בו במשך שעות - עדיף רק לבקר את הרופא או גינקולוג. כן, המצב נראה נראה כאילו אנחנו רגילים לקרוא, מביך, אבל זה טוב יותר ונעים יותר מאשר קונדום תקוע בתוך הנרתיק.

מיוחד כדי לדבר יש כלים הדרושים עבור הסרת קונדום רגילה ולא מסוכנת. ההליך עשוי להיות לא נעים, אבל עם חוסר השלמות הזה טוב יותר, באופן כללי, להתמודד מהר ככל האפשר.

שלב מספר 6: שימור - בהתחלה _6

במקום הקונדום החליק במהלך יחסי מין, זה פירושו כי בשלב מסוים סקס הפך, כמה מאיתנו לבד, לא מוגן - זה סוף סוף נתון לגברת סיכון של הריון והולכה STD. ולא ליידי לא לוקחת אמצעי מניעה הורמונליים, במקרה זה, בסופו של דבר, יהיה זה מתאים לקחת טבליה למחרת בבוקר.

אפילו במקום הקונדום פשוט הצליח להסיר ללא עזרה של אחרים, זה שווה לבקר את הרופא או גינקולוג: ראשית, לבדוק את הבריאות, שנית, ודא כי אין חתיכות של קונדום בפנים.

שלב 7: לעולם לא, בסופו של דבר, שוב _7

בגלל זה, לא צריך להיות נטוש האפשרות הלא מזוהמת קונדומים: הם לא כל רע, אבל היתרונות של שימור עולים כל איומים אפשריים. אולי העובדה כי תנאי הכרחי של החלקה הראשונית יכול להיות מושלם עם גודל. בעיה כזו עשויה גם להיגרם על ידי שגוי לשים את אמצעי אמצעי מניעה או מבוא הוא מאוד, כפי שכולם אומללים, צר קוֹנדוֹם. העיקר הוא לא לאפשר ניסיון זה לשלם את תפיסת המין. כל סוף סוף יהיה מעולה.

בפעם הבאה, בעיקר, אתה צריך לוודא את זה שותף מעמיד על קונדום כאשר חבר נמצא במצב עומד. לא מספיק מי יודע מה אחרת הקונדום רק סוף סוף להחליק. אולי העובדה שזה גם צריך להיות משוחק הסיבה מאוד נראה חבר, וכאשר הסרת - להחזיק את הקצה.

קונדום, למעשה, נשאר בפנים: סכנה לבריאות 2

במקום בחור cums כאשר הזין שלו הוא בבזבז, קונדום יכול להחליק, להתכרבל ולתקוע בגוף של המכשיר. והוא יכול סוף סוף להישאר טום בלי הידע שלה - לפעמים אפילו כמה ימים. לסימפטומים, כפי שישבנו איתך, העובדה שהיא נשארת בתוך כלול:

כאב בטן; חוּלשָׁה; ריח לא נעים של הנרתיק; בחירה לבנה; דימום חלש; אי נוחות במהלך השתנה.

שלא כמו טמפון נשכח, הקונדום הנותר בדרך כלל לא גורם ריח לא נעים לא לעורר פיתוח בבת אחת, גירוד או הַקפָּדָה. כמות הזמן שהיא נדרשת למצוא פוטנציאל תסמינים שונים עבור כל גברת. יש לשים לב "הפתעה" נשכחת ב את מהלך היום, אחרים עשויים לקחת יותר זמן.

אפילו יותר מאשר קונדום נשכח לא מייצג איך אנחנו רגילים לקרוא, סיכון מסוים לבריאות, יש דברים אחרים אשר עומד לשים את זה קצת, משקפים. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה למשל, הריון ו std.

במקום ליידי לא לוקח תרופות הורמונליות, דליפת זרעים מן הקונדום תקוע יכול גם להוביל להריון. במקרה זה, זה הגיוני מתכוון ניגודיות קריטית. כשמדובר STD, יש צורך גם לנקוט צעדים דחופים, במיוחד כבר לא, כמו רבים חושבים, את הביטחון המדויק הוא כי השותף הוא לא, בסופו של דבר, סובל מן std.

ולא בלי עזרה של אחרים כדי לקבל קונדום נכשל, לא סוף סוף דאגה; הוא לא יכול, בסופו של דבר, ללכת לאיבוד בגוף. כולם סביר להניח שהוא תקוע בראש חלקים של תעלת הנרתיק ליד צוואר הרחם. במקרה זה, איך אנשים רגילים להביע, החלטת קול יהיה ביקור לרופא.

https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

כמה גברים עשויים אפילו לא בולטים נראה קונדום, מבלי לשים שותף לתהילה כדי לחזק את רגשותיהם. זה לפחות חצוף וחוסר אחריות כלפי הבריאות שלך. תארו לעצמכם עובדה אחת, וכמה נערות ספציפיות קונדום לפני סקס כדי לשים את זה בעדינות להיכנס להריון.

אולי העובדה שאני עוזרת לזוגות, באופן כללי, לפתור קשיים איך אנחנו רגילים לקריאה, חיי מין.

הקונדום נשאר בפנים - לא רק כוח עליון שיכול להתרחש במהלך יחסי מין. המצב הוא לעתים קרובות עקב מין מוצק מאוד או מבחר שגוי של להקות גומי, אשר כרוך בתוצאות אכזריות והריון לא מתוכנן.Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסט.

התקשות סובייטיות ומידע פגם זרועו דעה לא מדויקת כי ליווי הוא בהכרח משהו שערורייתי, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל לעתים נדירות יש למישהו לקבל את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

אולי העובדה שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אז אפילו כאן זה יכול לקרות!

Просмотров: 316 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar