09:31
איך להיות מוצלח, עובד ליווי

עבודה בליווי היא כיבוש אחראי ומעניין. כמובן, כולנו יודעים היטב מהו הראשי - רווחי מאוד, במיוחד אם זה יושג כמו מוגדר פרחים בפעילויות שלנו. כל אישה כדי לומר רוצה לקבל כספים ענקיים לעבודתו, ולכן, מישהו מבקש, בסופו של דבר, להצליח בתחום הפעילות שלו. אבל למישהו יש את זה טוב יותר, אבל, כפי שכולם יודעים, כמה בנות נשארות כדי לדבר באותה רמה כמו הקריירה שלה הראשון.

איך להיות, איך לעבוד, מוצלח ולבסוף להרוויח יותר כסף, עובד ליווי? יש כמה סודות אשר רק להניח להשיג גבהים בתחום הפנאי.

מראה חיצוני

ב ליווי, לא רק צלבים צעירים לעבוד כמו מודל חוצות. כולם יודעים שכמעט כל הנשים הם בהחלט לא כמו הדגמים ואת הגיל שלהם יכול להיות 30 ואפילו ב 40 שנה. הם, בסופו של דבר, מאחד דבר אחד - הם מטופחים כל הזמן לצפות כמה אנשים חושבים. אישה מלווה נדרשת כל הזמן כדי להסתכל על 100 נקודות, בין אם זה קליטה חילונית או לאסוף על ידי האש.

שימו לב איך אנחנו כל הזמן מדברים, הסגנון שלך בבגדים, להרים meicap ו hairstyle בשבילך. בהתחלה, עדיף לפנות התמחויות לך, אשר תיצור סגנון מסוים בשבילך: הסטייליסטית יהיה אוהב את הבגדים, הקוסמטיקאי סוף סוף להגיד לך איך, זה הפך, לטפל בעור ולהחיל meckap, ואת הספרית יכניסו את השיער שלך.

בעבודה, זה לא, באופן כללי, זה קורה ב trifles, אז לשים לב למניקור, לא להרים לעתים קרובות, בסופו של דבר, לעשות הסרת שיער, בסופו של דבר, להסתכל על הבריאות שלך. תן ללקוח לא יראה מה הציפורניים שלך צבועים גם, אבל כפי שהיה, התמונה הציבורית תיבד בזיכרונו. בנוסף, המראה שלך כדי לדבר הוא אינדיקטור של איש מזל, כך, בסופו של דבר, זה צריך להיות מנסה לא רק עבור הלקוח, ועל אחרים.

נואנסי הנפש

גברים, בסופו של דבר, אהבה לשלוט ולהיות מועדף בכל. לעצמי, תן ​​לו. גם אם מטבעם אין לך מזג רחוק, לא, בסופו של דבר, כדאי לשנות את זה תוך כדי עבודה בליווי. להיפך, יש צורך לנסות לרצות אדם. אולי העובדה שהאישה המנוסה ביותר בהחלט מנתחת את ההתנהגות של הלקוח ותופס מיד, כפי שאנשים נהגו להביע אסטרטגיית התנהגות מתאימה.

אם אתה רוצה להגיע לטעם ליווי, כי אתה בהחלט אתה צריך ללמוד איך לומר לחפש שפה משותפת עם לגמרי, כפי שרובנו התרגלו לאנשים שונים. זה הולך כמו לעבוד בשבילך, בסופו של דבר, לדבר עם גברים, ועם גבירות של גילאים שונים ומעמד חברתי. ואכן, בשבילך, לבסוף, אתה צריך ללמוד איך לשמור על שיחה לכל נושא, כי כולנו מתרחבים, כפי שכולם יודעים, אופקים משלו ולהתמודד עם אירועים חילוניים קיצוניים.

באופן מסורתי, היכולת לדבר כך לדבר מגיע לבנות עם ניסיון. מאשר לעתים קרובות יותר אתה בפגישות עם לקוחות, יותר לתקשר עם אנשים שונים, מוקדם יותר הקריירה שלך יעלה. באופן טבעי, אם באופן טבעי, אם מתקשר זה תוכלו להפוך את המסקנות הנכונות.

Intima

אלה שעובדים במלווה מודעים היטב לכך שהמין אינו מחוסר הכרה, כפי שאנו מדברים כל הזמן את מרכיב המקצוע שלהם. הכי הרבה שאנחנו רובנו התרגלו לומר, הגברים בוחרים לוויה לעצמם לא בהעדפות הסקסיות שלהם, אבל מבוסס על מאפיינים אחרים. הם מנתחים כיצד אותה אישה יתקבלו בחברה שלו. ואולי אפילו לא צריך לדבר על זה, אבל כמעט כל הלקוחות מעדיפים ליווי של ליווי כדי לארגן תאריך אינטימי.

כל אישה מחליטה את עצמה, היא רק תספק שירותים אינטימיים או לא. אתה יכול להשיג furror מבלי לקיים יחסי מין עם הלקוחות שלך. אבל הווילונות הבלתי מותנים שאינם נגד סקס נהנים מביקוש גדול כל הזמן להשיג רווחים גדולים.

לאמץ אישה גורלית אישה פשוט יכול כמה מאיתנו כל הזמן אומר לפחות רגע של הקריירה שלך. ראשית, אתה יכול להתחיל לעבוד מלווה, כדי גם לוודא שאף אחד לא יהיה שום סקס ללא הסכמתך ממך בתביעות סוף. ואז - הבחירה היא רק בשבילך! דירות דיסקרטיות בתל אביב

Просмотров: 115 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar