15:28
6 דרכים לצאת מאזור הנוחות עבור סקס חם

אתה והשותף שלך נרדמים יותר ויותר מול הטלוויזיה, בלי להיות מוסחת על ידי אהבה? ואת הפריט "סקס חם" נרשם ברשימת המקרים בסוף השבוע? אז הגיע הזמן לשנות משהו בחיים האינטימיים שלך. אתה כבר הידוק על ידי אזור הנוחות, לצאת מזה חשוב בהקדם האפשרי.

התוכן של המאמר

1 אזור נוחות 2 איך שגרתית משפיעה על איכות המין

אזור נוחות

אזור הנוחות הוא האזור שבו אתה מרגיש בטוח, בטוח. אין פחד, חרדה, התרגשות. במין, זה יכול להיות די רחב למדי, המאפשר שנים כדי לשמור על תשוקה במערכות יחסים צר. האחרון במוקדם או במאוחר תמיד מוביל משועמם במיטה.

סימנים של אזור נוחות צר במין:

אתה מאוהב באהבה בהחלט בתנוחות מסוימות (זה רק כמה אפשרויות), וללמוד חדש לסרב באופן מוחלט; אתה לא אוהב לעזוב את המיטה הרגילה ורק אתה יכול להירגע; יש לך מזמן נפסק לקנות תחתונים יפה, תחפושות ארוטי, גרביים, כי בחולצת הטריקו האהובה עליך כדי pester לו הרבה יותר נוח ומוכר יותר; כאשר השותף מציע לך משהו חדש במיטה, אתה מסרב באופן מוחלט; דיונים על ניסויים מיניים תמיד מסתיים עם הביטוי כמו: "ובואו יותר כרגיל?-.

אתה יכול להיות נוח מאוד, נוח, נעים עם הרגלים אינטימיים קיימים. אבל הם הורגים תשוקה במיטה, למנוע ממך לחשוף את שני השותפים, לא נותנים הנאה מקסימלית. לכן, חשוב להבחין באזור הנוחות הצר שלה בזמן ולנסות לגמרי לצאת מזה או לפחות להרחיב.

איך שגרתית משפיעה על איכות המין 2

יציבה אמון יחסים - זה תמיד על ביטחון, אמון, ודאות. ואת הפסיון מסית, להיפך, בלתי צפוי ולא ידוע.

עם הזמן, יש לך זמן ללמוד את הנפש התאומה שלנו כל כך טוב, שבו אתה יודע בדיוק: אילו מילים הוא יבחן ברגע מסוים של סקס, שבו אתה מלטף ונשיקות. הלא ידוע הופך פחות. והתרגשות, רגשות בהירים, תשוקה מדי.

זוהי תופעה רגילה. אבל זה לא אומר כי ביטחון ולא ידוע לא יכול להיות משולב. תוכלו לעזור הפרדה ברורה. לאפשר לבחון ולביטחון להישאר בכל תחומי החיים האחרים. ובמין תן לעצמך להיות מסתורי, בלתי צפוי, ספונטני.

ניתן לומר כי השגרה הופיעה ביחסים אינטימיים אם אתה:

החזק את הרעיון שמין צריך להיות מעורב במספר מוגדר בקפדנות של פעמים ביום, שבוע (ואפילו חישוב זמן ההקדמה, מתקרב אליו לאידיאל לדעתך; לא לפנטז ולא לספר שותף על הרצונות שלי, וגם לא לבקש אדם על ההעדפות שלו intima; יש לך יחסי מין רק כדי לספק אטרקציה פיזית, בתהליך זה אתה כבר לא פנטזיה, משחקים, קלות; מעדיפים לראות את הסדרה המשועשע במהלך חגים בערב במקום משחקים אינטימיים אמיתיים; תמיד (או כמעט תמיד) אתה מלטף שותף בתוכנית מסוימת, לא נסוג ממנו ולא מנסה משהו חדש; אתה חושב שהוא לעונג של חדירה בנאלית מספיק הוא כבר לא מוכן למשחק, פנטזיה, ניסויים.

זה לא משנה באיזה שלב של היחסים שלך שמת לב לשגרה. על אף אחד מהם, המצב יכול להיות מתוקן, להחזיר תשוקה, אש חמה.

6 דרכים לעזוב את אזור הנוחות

לפני תחילת ניסיונות לצאת מאזור הנוחות, תן לנו לדבר עם השותף שלך. לדון בשעמום, שגרתי שהופיע במיטה והציע להתמודד איתם. אין ספק שאדם תופס את ההצעה שלך בשמחה. ומעכשיו, הרפתקה ארוטית מרתקת תתחיל לשניכם.

סקס מחוץ לחדר השינה

יש חדרים אחרים בבית לרשותכם? אם כן, אז מצוין.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. אבל זה כבר לא רק הצדדים מוצקים בעת עבודה.

כל אחד מהם יהיה להתרגל עבור משחקי סקס. אפילו חדר אמבטיה, מרפסת, מטבח.

הוא יבוא אחרי המקלחת ולא יזהה אותך במיקום הרגיל על המיטה בחדר השינה. וכמובן, ללכת לחפש. בזה הוא יעזור לו את המסלול מהבגדים שלך במסדרון בכיוון הנכון. בוודאי ליעד, זה יבוא במלואו "נכונות לחימה".

ויש ממש על שולחן המטבח או כל משטח חזק אחר תוכלו לחכות לך בגרביים לבד או שמלה ארוטית יוצאת דופן. אתה יכול לארגן הרפתקה כזו עם חיפושים רק כמה דקות וללא כל עלויות. ואת ההתרגשות החזקה בו מובטחת לשניהם.

סקס מחוץ לבית

לאחר לימוד חדרים אחרים בבית, אתה יכול ללכת יחד ומעבר לגבולותיו. במשרה מלאה לשכור חדר במלון. מיטה לא מוכרת, חדר, מקלחת - כל זה כבר יוצר את ההשפעה של החידוש ולשרוד רגשות בהירים.

אם אתה עייף של שגרת הבית בחיי היומיום, אז מהלך כזה הוא גם הזדמנות נוספת להירגע, לפחות לתקופה קצרה של זמן לשכוח עניינים יומיומיים, טיפול. מיתוג כזה מגדיר באופן מושלם למצב הרצוי, נותן מצב רוח שובב לשניהם.

צעצועי מין

בחנויות מין מודרניות, יש מבחר עצום של צעצועי מין לכל טעם וארנק. וזה לא הכרחי לקנות דילדו גומי ענק או נרתיק רטט. יש יותר צנוע אפשרויות מעניינות לזוגות.

לדוגמה, המכשיר כדי לעורר את הדגדגן.

בישראל אין מקום קדומים, אם מדובר בפעילויות בסוכנות ליווי. גברים נמצאים בבעלות הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום את ESK Strite מלווה רק את השותף באירוע, תומך בשיחה ואת הליווי בחורה בכיתה VIP הופך סימן של מעמד ציבורי.

אם הצעיר עצמו עדיין לא למד בקפידה, איך לתת לך הנאה, הוא יכול למלא כזה עוזר חסר מגע.

הממריץ הדגדגן הוא נהדר עבור הקדמה ומאיץ את תהליך של השגת אורגזמה לאישה במהלך התהליך העיקרי. זה יכול להיות בתוספת ויברטור.

ההנאה של הבחור שלך יעזור לחזק טבעות מיוחדות חרירי הפין. הם גם תומכים בזקפה, בנוסף לעורר את הדגדגן. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

ניסויים עם פאות

אם אתה ברונטית בוערת בחיים שלך, ואז פאה של בלונדינית מתולתל עדינה יוסיף תככים piquancy למין שלך. במיוחד אם תבחר תנוחה מתאימה (גבר מאחורי) ומשחק את סצינת הפגישה עם זר.

סקס במקום צפוף

סקס במקומות שבהם אתה יכול לראות, מתברר, תירוצים ודגדוג עצבים. כדי למנוע סצינות לא נעימות עם שכנים בעתיד, לא להתנסות במעלית של הבית שלך או על ספסל בכניסה. עדיף להזמין שותף במקום לא מוכר ולבחור פינה מבודד שבו אתה יכול לפרוש:

מעלית עם האפשרות של חסימת דלתות (בבית - הרחק מהמחוז שלך); חנות בפארק יער במדבר בחושך; מתאים בחנות הלבשה תחתונה או במוצרים אחרים; תא סגור על גלגל פריס (אם זה ללא מצלמות מעקב מעגל מעגל במשך זמן רב למדי); סגירת קופה במכונית הרכבת (ללא שכנים, כמובן); חוף נטוש במדינה אקזוטית.

אפשרויות למין במקומות צפופים יבואו עם רבים. אבל נסו לבחור היכן ניתן לקבל תחושה חדה, אורגזמה בהירה באותו זמן להישאר מעיניהם.

מעמיד פנים שאני מישהו אחר

המשחק עם פאה יכול להיות אינסופי ומשלם. אם אתה בדרך כלל ללבוש ג 'ינס ונוח חולצות, אתה מתנהג בגלוי ובכנות, עכשיו למשל את התמונה של צנוע בשמלה נשית עדינה.

או לזכור את כל הביטויים בצרפתית ומאכפת מינית נאכף מינית, אבוד בעיר החדשה. ולתת האהוב יראה לך את הכביש עלות נמוכה בצורה של לילה חם.

אתה יכול להציע לשנות בגדים, כדי למלא תפקיד אחר האיש שלך. זוהי גם דרך מצוינת לנסות על התמונה כי כבר זמן חלום. בין אם זה גיבור, שוטר, שרברב או רק זר מקסים.

אם אתה כראוי tune, להירגע ולהשתנות הדדית, את הדרך מתוך אזור הנוחות המינית יתברר להפוך להרפתקה חמה מלאה. זה יעזור באופן כללי לשנות את החיים האינטימיים שלך לטובה ולהיות זיכרונות בהירים.

Просмотров: 3138 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar